Finns det några mammor i Gällivare som är hemma med barn?
Finns det några mammor i Gällivare som är hemma med barn som vill lära känna andra mammor?
Finns det några mammor i Gällivare som är hemma med barn som vill lära känna andra mammor?
Det har funnits en gällivaretråd tidigare, men det var ett tag sedan någon skrev i den.. Borde finnas om du söker! Är det små eller större barn du har?
Jaha. Jag har sökt men inte hittat något. Min dotter är 15 månader. Så hon är väl kanske bland dom lite äldre. har du barn?
Här är en. Har en pojk på snart 6 veckor, så han är väl lite liten än :)
Hej!
Jag letade just efter gällivare-tråden, har inte varit på FL på länge, men tänkte kika in lite. Trist att tråden dött ut.
Jag är visserligen inte 'hemma med barn', började jobba för snart ett år sedan. Min dotter är 2,5 år.
Hejsan!
Jag är föräldrarledig med en kille på 2 månader. Hur länge ska du vara föräldrarledig?
Jag bor i Gällivare och jag har en liten dotter som är 13 månader.
Jag är också hemma med en 4 månaders och en snart 3 åring :)
Hejsan! Jag är inte hemma ännu men kommer att bli det om allt går som det ska till hösten . Har en pojke på snart fyra år också. Tidigare hade vi en ganska aktiv tråd härinne som hette Gällivaremammorna men jag tror den dött ut tyvärr. Kul med en ny
Hej! Jag är föräldraledig och har en tjej på 8 mån!!
Haha 9 månader ska det stå!!!
Har ni besökt Hemmaföräldrars nätverk på facebook?
Hej! Nej det lät ju intressant, är det något lokalt för Gällivare? Hur hittar jag dit?