• sasty

unga mammor i Malmö ?

ohoooj
    några yngre mammor i Malmö??

• Svar på tråden unga mammor i Malmö ?
  • sasty

åh härligt :)
    Jag blir 25 i höst.. och min lille kille är 3 månader snart.

• dannya

Okej:)
    Jag är 22 år och min son är snart 1 år. Och vi ska nog träffas snart igen så då får du följa med!

Var bor du ungefär? 

• sasty

åh  ! 
    underbar ålder.. längtar rätt bra till min kille är lite större.

Jag bor vid davidshall typ..
     och ni andra?

• dannya
    sasty skrev 2011-03-14 11:36:42 följande:
    åh  ! 
    underbar ålder.. längtar rätt bra till min kille är lite större.

Jag bor vid davidshall typ..
     och ni andra?
    Ja det är kul, men ta vara på den här tiden. För jag vill att min lilla grabb ska bli liten igen:) Även fast det är härligt att se hur de utvecklas.

Jag bor vid slottsstaden men ska flytta till västra hamnen nu i maj. Och en bor vid drottningstorget, en på möllan, en vid gamla ikea, en vid gullvik:) Och sen är det två till men jag vet inte vart de bor och har inte träffat dom än heller...

Idag ska jag och en mamma gå en promenad runt 13-14 tiden om du har tid får du gärna hänga med:)?

• sasty
    dannya skrev 2011-03-14 11:46:17 följande:
    Ja det är kul, men ta vara på den här tiden. För jag vill att min lilla grabb ska bli liten igen:) Även fast det är härligt att se hur de utvecklas.

Jag bor vid slottsstaden men ska flytta till västra hamnen nu i maj. Och en bor vid drottningstorget, en på möllan, en vid gamla ikea, en vid gullvik:) Och sen är det två till men jag vet inte vart de bor och har inte träffat dom än heller...

Idag ska jag och en mamma gå en promenad runt 13-14 tiden om du har tid får du gärna hänga med:)?

det är ju samma områden :)
    Åh västra hamnen, underbart område!

synd att jag såg detta nu..  jag var själv ute och promenerade mellan 13-14
  • dannya

Ja jag hoppas att vi kommer trivas:) Det är super på sommaren, så nära havet, och fina promenader kan man gå hela dagarna. 

Åh vad synd, men det får bli någon annan dag. Vi ska antagligen ha en träff på torsdag runt klockan 15-16 om det hade passat? 

Fortsätt skriva i vår tråd om du kan då:)  www.familjeliv.se/Forum-20-172/m56859348.html 

Ha en trevlig kväll!

• sasty
    dannya skrev 2011-03-14 18:25:36 följande:
    Ja jag hoppas att vi kommer trivas:) Det är super på sommaren, så nära havet, och fina promenader kan man gå hela dagarna. 

Åh vad synd, men det får bli någon annan dag. Vi ska antagligen ha en träff på torsdag runt klockan 15-16 om det hade passat? 

Fortsätt skriva i vår tråd om du kan då:)  www.familjeliv.se/Forum-20-172/m56859348.html 

Ha en trevlig kväll!
    Kommer ni absolut göra :)
    jaa, det är mycket möjligt att det passar mig på torsdag.
    ska kolla upp så jag inte hade bokat nått, är osäker när jag är som potatismos i huvet.

jag kollar in eran tråd ;)
  • dannya

Haha okej, ja men det är bara att skriva där, för nu är vi några som ska träffas då, så häng med om du kan:) Vi ska antagligen träffas i pildammsparken och sen ska vi fika eller sticka till öppna förskolan, vi har inte bestämt oss än...

Men kom  in på vår tråd och säg om du kan! 

Ha det bra så länge! 

Svar på tråden unga mammor i Malmö ?