• Bosanac

franska flyg bombar fol som kämmpar för demokrati.

FRANSKA FLYG BOMBAR FOL SOM KÄMMPAR FÖR DEMOKRATI.
    Förklara det för mig för jag fattar ingeting.
    En sak till: Tror att GADDAFI har en hel del Svenskt Vapen med eller vad tror ni?

Muslimer är så konstiga de vill ha demokrati när EU tjänar pengar på att kalla dem TERORISTER och säljer vapen till Teroristbekämmpare.

Jag vet att Svenskt Vapen användes i Bosnien Mot civila som också ville ha Demokrati.

• Svar på tråden franska flyg bombar fol som kämmpar för demokrati.
  • 100kgpappa
    Bosanac skrev 2011-03-10 06:28:37 följande:
    .

Jag vet att Svenskt Vapen användes i Bosnien Mot civila som också ville ha Demokrati.
    Jaha, och vad ska vi göra åt det. De vapnen såldes ju till Jugoslavien långt innan det blev inbördeskrig. Är det Sveriges fel nu att de vapnen användes mot civilbefolkning istället för en invaderande fiende?
    Den siste idioten är inte född...
  • Bosanac
    100kgpappa skrev 2011-03-10 19:37:24 följande:
    Jaha, och vad ska vi göra åt det. De vapnen såldes ju till Jugoslavien långt innan det blev inbördeskrig. Är det Sveriges fel nu att de vapnen användes mot civilbefolkning istället för en invaderande fiende?
    Vapen såldes till ett diktator. Det ska man inte göra och sen klaga på invandrare som söker skydd.
    Dessa invandrare är ju utjagade med era vapen.
  • 100kgpappa

Det är trots allt brukaren som är ansvarig för sina gärningar. Man ger väl inte järnhandelns skulden för ett mord om nån köper en hammare där och sen slår ihjäl nån med den.

• Bosanac
    100kgpappa skrev 2011-03-11 09:40:55 följande:
    Det är trots allt brukaren som är ansvarig för sina gärningar. Man ger väl inte järnhandelns skulden för ett mord om nån köper en hammare där och sen slår ihjäl nån med den.
    Sälj flyg till diktatorer och klaga sen när Invandrare kommer hit. De har ju rätt att ta en del av dessa pengar som ni tjänat ihop för vapen försäljning
  • 100kgpappa

Nu är ditt resonemang bara löjligt faktiskt...Vilken diktator har vi sålt flyg till...

Svar på tråden franska flyg bombar fol som kämmpar för demokrati.