paloma84 skrev 2011-03-04 13:07:38 följande:
Ok.. he he..
Alternativ 1: Du kommer från landsbygden och fick barn tidigt. Sen skilde du dig (ett bevis att du kommer från landet då du gitf dig

) och flyttade till en större stad för att prova lyckan där. Sen träffa du en ny man, som ej hade barn och ni blev gravida och gifte er... Hm, det som motsäger detta.. är att vilken man i livrädda storsstaden vågar träffa en kvinna med barn som redan varit gift och skilt sig...?
Teorin sprack..
Alternativ 2: Du kommer från landet, gifte dig ungt och fick barn. Förhållandet sprack och då blev du ihop med grannkarln.. ha ha.. det brukar väl va så på landet? Ha ha ha.. Alla känner alla och inte så många att välja mellan...
Alternativ 3: Du kommer från storstaden och blev gravid ungt och ni gifte er då ni var kära upp över öronen. Men killen var omogen (riktigt storstadstyp) så förhållandet sprack. Sen träffa du en kille från landet, som var mer jordnära och alltid velat ha familj, så ni gifte er, blev gravida och bor nu lyckliga i ett hus på landet!
Ha ha ha

alternativ tre lät ju iof gasnka bra förutom de där med storstaden. det tsämde nog lite i alla tre påståendena
kan ändra landsbyggden till Norrland

(där är det ju som det är som alla vet) men ändå en inte allt för liten stad dock.
gifte mig ung, 19år (gravid i vecka 14) omogen man, skilsmässa och sedan träffade jag INTE grabben bredvid men bästisens storebror
ny bebis, ännu en bebis, giftemål och slutligen ännu en bebis

(200kvm stort hus i skogen)
kände mig dock aldrig ung, eller ung kasnkemen absoluit inte för ung

man kan ju ändå inte stretaemot sitt nårrländska småstads arv ju :-P