Fler prematurbarn födda augusti 2010?
Min Linnea föddes den 15 augusti 2010 på Huddinge sjukhus i vecka 28+6.
Är det någon annan som har prematurbarn i samma ålder?
Skulle vara kul o följas åt
Min Linnea föddes den 15 augusti 2010 på Huddinge sjukhus i vecka 28+6.
Är det någon annan som har prematurbarn i samma ålder?
Skulle vara kul o följas åt
Min Simon föddes också på Huddinge, den 6e augusti, dock lite senare, i 34+4. Hans syster är född i v 33+3.
Inte i samma ålder men nästan samma datum!
Hej!
Har inte varit här inne på väldigt länge men tänkte jag skulle kika in igen och då hittade jag på den här tråden.
Våran son Viggo föddes den 22 augusti i Västerås i vecka 27+2. Han vägde 1065g och var 35cm lång. Men tiden går fort och nu tycker vi han har blivit så stor
HejHej, kan ju börja med att säga att min son föddes i september 2010 o inte i augusti på SÄS. Men tyckte det va lite kul att din dotter föddes i sammma graviditetsvecka som min son. Jag födde min son i v. 28+5 pga tidig vattenavgång. Hur kommer det sig att din lille tittade ut så tidigt?
Vad kul att det finns några jämn gamla bebisar!
Hur går det för era barn? Med maten och utveckling osv??
Min Linnea har bytt ut lunchen än så länge och äter välling och ersättning de övriga målen.
Hon är stadig när hon ligger på magen och sträcker på sig efter saker men hon kan inte krypa än.......
Hej, hoppar in här i tråden!
Vår son föddes i september 2010 i v 31+3. Hade för tidig vattenavgång och lillkillen kom några dagar senare.
Jag helammar men har precis i veckorna börjat ge smakportioner en gång om dagen. Testade första gången när han blev 4 månader korrigerad ålder.
"Längtar efter barn", hur lång tid tog det innan du bytte ut hela lunchmålet? Ungefär hur mycket ger du då? Jag kompletterar just nu med bröstmjölk efter smakportionerna.