• Sweet life

Hur fan kan man blogga om det här???

Jag är en väldigt informationssökande människa som surfar runt lite överallt på nätet. Ofta är jag inne på bloggportalen wordpress förstasida för att se om jag hittar några intressanta inlägg.

Idag hittade jag den här bloggen som verkar helt nystartad, det här inlägget låg under senast skrivna:thecheatingwife.wordpress.com/2011/02/24/hur-kunde-det-bli-sahar/

Men hur fan kan man skriva om sin otrohet på det här sättet? har personen i fråga ingen skam i kroppen?

Det är äckligt nog att hon är otrogen, men måste hin fläka ut det över hela nätet??

Jag vill bara kräkas!!

• Svar på tråden Hur fan kan man blogga om det här???
  • Millan83
    Life as we know it skrev 2011-02-25 11:46:37 följande:
    Ja, jag hoppas att det verkligen inte ligger nån sanning i vad han skriver, men jag måste erkänna att det är fan spännande att läsa om vad för idiotiska saker hon skriver..
    Garanterat uträknat! Att hon får en tråd på FL är väl också en bonus! 
  • Livisu
    viseversa skrev 2011-02-25 12:17:54 följande:
    Länken funkar ju inte ts!
    jo om hon inte tagit bort bloggen inom den senaste kvarten
  • viseversa
    Livisu skrev 2011-02-25 12:20:39 följande:
    jo om hon inte tagit bort bloggen inom den senaste kvarten
    Men för mig så är länken bara en del i texten på din ts. Den är inte blå och klickbar som det brukar vara! Är det bara mig det ser ut så för?
  • Frk Svår

Men det är väl bara att copy och paste:a texten?

• TrailerTrash

Folk får väl blogga om vad dom vill.

• viseversa
    Frk Svår skrev 2011-02-25 13:04:39 följande:
    Men det är väl bara att copy och paste:a texten?
    Hur gör man det?
  • Frk Svår
    viseversa skrev 2011-02-25 15:54:22 följande:
    Hur gör man det?
    Markera texten med länken, högerklicka och välj kopiera, sätt markören i url-fönstret, högerklicka och välj klistra in
  • viseversa
    Frk Svår skrev 2011-02-25 15:56:43 följande:
    Markera texten med länken, högerklicka och välj kopiera, sätt markören i url-fönstret, högerklicka och välj klistra in
    Försökte mend et funkar inte. Länken hittades inte står det bara. vet inte om jag gör fel. men nu ger jag upp. 
  • Fluffskalle

Men folk bloggar väl om värre saker än anonymt om sitt sexliv.

• Lady T

Heh... Nu har jag inte hunnit in och kollat på bloggen, men att få gratis reklam på det här sättet kan ju inte vara annat än bra för den som bloggar :p

• Sweet life
    Lady T skrev 2011-02-25 16:50:10 följande:
    Heh... Nu har jag inte hunnit in och kollat på bloggen, men att få gratis reklam på det här sättet kan ju inte vara annat än bra för den som bloggar :p
    Sant..

Visade bloggen för min man och han tyckte bara det var fräckt. Att nån faktiskt vågar blogga om det...
  • Nech

Ts: Om du är så lättstött så ska du nog INTE hälsa på i min blogg. Jag bloggar nämligen om mitt arbete som telefonhora.  Jag måste ju vara rubbad eller något enligt dig.

Faktum är att vi alla har olika toleransnivå. Du har din, jag har min, och däremellan så finns en miljon mellanlägen (eller fler) och inget är helt rätt eller helt fel. Varför inte bara acceptera att folk är olika och har olika moralisk syn på saker, och låta viktigare saker ta din energi?

Förstår liksom inte grejen. Vill man blogga om något annorlunda, så varsågod.
    Personligen undrar jag om det inte är du själv, TS, som är bloggerskan? Ett ganska lätt sätt att få reklam för sin blogg... att starta en "protesttråd" så här.

Det är nog inte alldeles otroligt.

Livet på linjen - telehoran.blogg.se
  • Sweet life
    Nech skrev 2011-02-25 21:24:13 följande:
    Ts: Om du är så lättstött så ska du nog INTE hälsa på i min blogg. Jag bloggar nämligen om mitt arbete som telefonhora.  Jag måste ju vara rubbad eller något enligt dig.

Faktum är att vi alla har olika toleransnivå. Du har din, jag har min, och däremellan så finns en miljon mellanlägen (eller fler) och inget är helt rätt eller helt fel. Varför inte bara acceptera att folk är olika och har olika moralisk syn på saker, och låta viktigare saker ta din energi?

Förstår liksom inte grejen. Vill man blogga om något annorlunda, så varsågod.
    Personligen undrar jag om det inte är du själv, TS, som är bloggerskan? Ett ganska lätt sätt att få reklam för sin blogg... att starta en "protesttråd" så här.

Det är nog inte alldeles otroligt.
    Jag anser att det är en stor skillnad på det du och den här kvinnan bloggar om. Hon bedrar sin man, det antar jag att du inte gör?

Men självklart bloggar alla om vad man vill, men jag tycker det är omoraliskt!
  • Nech
    Life as we know it skrev 2011-02-25 21:28:53 följande:
    Jag anser att det är en stor skillnad på det du och den här kvinnan bloggar om. Hon bedrar sin man, det antar jag att du inte gör?

Men självklart bloggar alla om vad man vill, men jag tycker det är omoraliskt!
    Nej jag bedrar ingen annat än om man anser att det är att bedra någon genom att fantisera och prata/lyssna på erotiska/sexiga samtalsämnen.
    Jag har en sambo som är okej med detta och han är fullt medveten om vad jag gör.

Jag supportar inte otrohet, men jag tycker å andra sidan att det ibland kan vara något annat än bara negativt, eftersom jag har en lite annorlunda vinkel. Många som ringer mig gör det i smyg eftersom att deras fruar/flickvänner anser att det är MENTAL otrohet att ha telefonsex. Eller början till att kanske vilja gå nästa steg och leta reda på någon som ska ersätta dem eller att det ska finnas någon på sidan av..

Många som ringer mig gör det för att slippa gå steget till otrohet, de lever i ett förhållande där man kanske är tillsammans av gammal vana, inte har så mycket sex, eller kanske inte kan kommunicera med varandra.
    Jag skulle å andra sidan inte alls bli glad om min sambo ringde en annan tjej, anställd eller ej, för att ha telefonsex. Det är (enligt mig) ett tecken på att något behöver diskuteras i relationen.
    Så jag kör lite med dubbelmoral, vilket jag villigt erkänner. Jag förser andra med telefonsex (för att det är enkla pengar och jag kan bestämma själv när jag jobbar samt inte är beroende av andra) men jag vill inte att min sambo nyttjar sådana tjänster.

Å andra sidan skulle jag nog hellre se att DET hände än att han var otrogen.
    Men otrohet är ju en signal om att något är fel. Jag har haft en relation där min kille var otrogen, och jag kan idag se varför. Hade vi pratat med varandra i stället för att vara så jäkla ego och väntat på att den andra ska komma krypande, så hade det inte hänt.

Min kille gjorde det som en markering mot mig, och även för att stärka det ego jag hade tryckt ner under lång tid genom att kategoriskt klaga på honom. Jag mådde dåligt över saker och lät det gå ut över honom. Och så tror jag att det ofta är. Otrohet är sällan bara något man gör bara sådär, det är något man gör efter att det varit dåligt i relationen under en längre tid.
    Det finns tjejer som utnyttjar detta, precis som det finns killar/män som gör det. Sånt kommer man inte ifrån. Osmakligt, ja. Onödigt att blogga om sånt, ja kanske.

Men å andra sidan så kan jag ju undra, vad är det som säger att det är mer rätt att blogga om sina barn och skämma ut dem (i framtiden om kompisarna hittar bloggen t ex, om mamma lagt ut pinsamma bilder eller citerar pinsamma saker som kanske framstod som gulligt just då, men kompisarna använder det som skäl att reta ett barn t ex..) eller att hänga ut folk på andra vis (som jag på sätt och vis gör själv då jag skriver om mina kunders önskemål etc). Varför är det mer ok än det hon skriver om?

Förklara gärna hur du tänker, är det att hon "skryter" om det hon gör, och du avskyr själva begreppet otrohet, eller vad är det som gör att du reagerar med sån avsky mot henne men inte mot mig, som om man vänder på det, kan vara en annan lockelse för upptagna män..? En lockelse som kan göra att hela relationen kraschar eller att han tar nästa steg till riktigt otrohet en dag.. Varför är min blogg inte lika illa??
    Livet på linjen - telehoran.blogg.se
Svar på tråden Hur fan kan man blogga om det här???