Alltså dessa ägglossningstester *grr*
Kan man ha postivt på ägglossningstesterna men inte ha någon ägglossning???
Kan man ha postivt på ägglossningstesterna men inte ha någon ägglossning???
Tja... det är inte ovanligt att få utslag på stickorna hela månaden, det förekommer vid tex PCO. Att däremot få fullt utslag hela månad verkar konstigt... Vad exakt menar du?
Jag fick utslag med mina små stickor från Tradera men hylsan från babyornot visade inget.
Vad gäller??
Det ska vara kraftigt och det visade tradera stickan men den från babyornot visade bara svagt..
Har läst att stickorna kan ge utslag fast man INTE har någon ägglossning stämmer det?
Tradera stickan visade stark den 3/2 sen blev den svagare och svagare...
Tyvärr så kan man ha fullt utslag på ÄL tester utan att ha ägglossning....
Vår utredargyn berätta att man inte ska lita på såna tester..... =/
Hmm kul! NOT!..
Detta är första gången jag provar ägglossningstester och jag blev inte riktigt klok på dem.
Tänkte prova dem då jag har lågt SHBG men om de inte riktigt är tillförlitliga så ... Ja vi får väl se OM det blev något...
Tack Tingeling84! då ska jag testa testlagrets stickor.. men jag väntar ett tag ifall det blev något:)
Ingen som har provat babyornot s stickor/hylsor?
Babyornot gillar jag inte.
Testlagret som ngn föreslagit är bra. Just nu kan du köpa ett paket med 56 ägglossningstest&20gravtest i för 379 kr, eller det kan man köpa hela tiden föresten.
Jag beställde hem ovanstående igår och dom har alltid funkat bra för min del
Jag brukar använda Clearblues digitala ÄL-test, de är dyra men ger tydligt svar.
Utöver det testar jag med superbilliga stickor från Ebay (1 dollar för 30 stickor). De är identiska med stickorna från Billiga tester, men mycket billigare.
Jag har både ägglossnings tester och graviditets tester som jag vill bli av med,, Vill ngn köpa så hojta,, Vill ha 2 kr stycket+porto
Pergosyskon.. Vilka har du? Var in och tittade på både billiga tester och testlagret men jag väntar lite till den 18/2
Men annars är jag interesserad.
Nähä.. den röda tanten kom igår.. Så det blev inget:(
Så det är väl bara att börja testa igen om någon vecka....
Pergosyskon hade du kvar tester du ville sälja??
Ja det har jag. Skicka mail hur många du vill ha. Har ca 100 st kvar