• Mamma till S

Vad "kan" en 2 månaders??

Hej

Vad kan era 2 månaders?? (:
    Min lillfia gillar inte magläge men tränar lite en stund varje dag på detta ändå, hon sparkar som 17 med benen och vänder jag huvudet åt nått håll så vänder hon det tillbaka med liiite lyft på mitten, om ni förstår hehe.

Hon ler ganska mkt när man leker med henne, fäster blicken enstaka gånger o har inte pratat såå himla mkt än, det kommer nått litet prat ibland med annars inte så mkt..

Hur kan man liksom undehålla en 2 månaders??

Är lite orolig att hon är lite "sen" läser om allas 2 mån som kan lyfta huvud i magläge o allt..
    Men hon är ganska så stadig i nacken om hon ligger mot mitt bröst o hin lyfter sig

• Svar på tråden Vad "kan" en 2 månaders??
  • förvirrande

min lille kille är 9 veckor och är väldigt stadig på huvudet. Han håller det hela tiden själv när man bär honom.

Han har börjat slå på sakerna ovanför honom i babygymet.

Ungefär 5-6 gånger om dagen ligger han på mage ca7 minuter åt gången, med mig horisontalt franför honom så han kan titta på mig och snacka med mig.

Han pratar och jollrar både med sina saker i babygymet och med oss. Ler och har nära till skratt - underbart när det där kluckande skrattet kommer igång på riktigt

• HugoochVilma

Flicka på 10 veckor.
    Kan ligga en liten stund på mage utan att bli arg (säg 2-3 minuter). Får träna 0-4 ggr per dag.
    Pratar rätt mycket och har alltid gjort. Jollrar och gör konstiga ljud.
    Äter på sins händer konstant!
    Ler rätt mycket om man lyckas charma henne. Har inte skrattat än.
    Fäster blicken bra. 

~*~*~*~*~*~* Älskade barn du är mig kär ~*~*~*~*~*~*~
Svar på tråden Vad "kan" en 2 månaders??