Skrapning
Hej, imorgon ska jag genomgå en skrapning eftersom jag har fått ett MA. Min fråga är nu; hur länge är det normalt att blöda efter en skrapning?
Hej, imorgon ska jag genomgå en skrapning eftersom jag har fått ett MA. Min fråga är nu; hur länge är det normalt att blöda efter en skrapning?
Jag har inte blött så många dagar efter någon av mina skrapningar, 3-4 dagar kanske, men sen kan man spontanblöda i upp till 1-2 veckor. Hoppas det går "bra". *Kramar om*
har bara gjort en men blödde nästan inte alls efteråt...
sköt om dej!
Nåra fler, eller är det som för Maddo77?
Efter mina två första MF blödde jag bara i nån dag efter skrapningarna. Den tredje blödde jag konstant i sju veckor innan de skrapade om mig igen och då slutade det efter bara ett par dar.
Kram
JAG SKRAPADES FÖR MA 23/11, MEN BLÖDDE BARA 2 DAGAR SEN HADE JAG BRUNA FLYTNINGAR I TYP 5 DAGAR SEN HAR ALLT VARIT OK.
FÖRRA VECKAN SÅ HADE JAG SOM STICK PÅ HÖ SIDAN AV MAGEN O MYCKET VITA FLYTNINGAR SÅ JAG HOPPAS ATT DET VAR ÄL. SÅ ATT MAN KAN BÖRJA FUNGERA NORMALT IGEN O GÖRA NYA FÖRSÖK.
MEN MAN SKA JU SOM SAGT HA EN MENS I MELLAN INNAN MAN FÖRSÖKER IGEN.
LYCKA TILL!!
blödde en dag sedan några dagar med gula flytningar. Enda orsaken till att det kan vara bra att vänta en mens innan nästa fösök är att man vet vilken dag man ska räkna ifrån då, hon sa att i övrigt så är kroppen redo för en graviditet när man blir gravid.