• bubblan79

Vilken dag plussade ni på när ni gjorde IVF??

Hej jag är bara lite nyfiken på vilken dag ni plussade på.. man har ju i regel 14 eller 18 dagars ruvartid men många orkar ju inte hålla sig haha och alltså kan man få svar kanske lite tidigare kanske om man nu vågar sig på att testa..

(¯`°?.¸ ღ Siamo Te ed Io ღ ¸.?°´¯)
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-02 07:40
    Är nu på RD13 och precis testat och fått ett spökstreck, jag ser det men de går inte att fotografera.. det blev jag ju inte direkt klokare på!
    Någon som fått minus på dag13 men ändå plussat på dag 14-18?
  • Svar på tråden Vilken dag plussade ni på när ni gjorde IVF??
  • IVFmamma

Barn nr 1 fick jag ett solklart + på RD 14(ET)

Barn nr 2 (ostim FET) ett svagt svagt svagt + på RD7

• bubblan79

jag ska testa på td14 haha vågar inte testa innan ävenn fast jag är så nyfiken så jag spricker snart men vill inte få ett minus och tappa hoppet..

• bubblan79
    IVFmamma skrev 2011-01-28 19:48:04 följande:
    Barn nr 1 fick jag ett solklart + på RD 14(ET)

Barn nr 2 (ostim FET) ett svagt svagt svagt + på RD7
    tjuvtestade du vid första Et oxå och fick inte svar förrän på dag 14?
  • skruttan84

testade på RD 11och fick ett  Plus!!! e nu i vecka 25... Så de e bara o hålla tummarna!!!

• Ankan1280

Jag har testdag på måndag, RD12 (efter FET). Hade bestämt mig för att inte tjuvtesta, men kanske gör det imorgon i alla fall. Mest för att vara förberedd på det värsta när man ringer det jobbiga samtalet från jobbet. Någon som har erfaranhet av RFSU´s "testa tidigt"-graviditetstest?

Bubblan79: Jag håller tummarna för att det blir ett plus!!

• bubblan79
    Ankan1280 skrev 2011-01-29 11:41:24 följande:
    Jag har testdag på måndag, RD12 (efter FET). Hade bestämt mig för att inte tjuvtesta, men kanske gör det imorgon i alla fall. Mest för att vara förberedd på det värsta när man ringer det jobbiga samtalet från jobbet. Någon som har erfaranhet av RFSU´s "testa tidigt"-graviditetstest?

Bubblan79: Jag håller tummarna för att det blir ett plus!!
    oooh spännande!!! håller tummarna för dig
  • MIKS

Jag testade på rd 7. Blev ett svagt svagt plus !   Är nu i v 21.

• bubblan79

va kul de är att höra sånt.. grattis

• Min älskade dotter

jag hade egentligen td på rd 18,men rd 12 hade jag ont och de ville kolla så jag inte hade uvi och i samband med det så gjorde de ett graviditetstest som blev plus!så rd 12 för min del!

kramisar!lycka till!

• Vädur 78

Plussade på RD 8 ( med 3 dagars). Var ett ganska tydligt plus då även att det var på em.
    Lycka till  

♥♥♥
  • bubblan79

tänk att det kan vara så olika för alla som ändå får samma insättningsdag osv

• IVFmamma

Mitt + på RD 14

bubblan79 skrev 2011-01-29 01:10:43 följande:
    tjuvtestade du vid första Et oxå och fick inte svar förrän på dag 14?
    Jag hade TD på RD 18(som var den 14/2) men vågade inte testa förrens på RD 14 då jag inte ville få ett falskt + av Älsprutan, så jag testade den 9/2 (16 dagar efetr ÄLsprutan)
  • Nellie

Hej

Jag har TD i morgon på ruvardag 13.
    Gjorde ett FET den 17 januari med en 5-dagars blastocyst.
    Våran IVF som vi gjorde i december hade vi 18 dagar innan TD.

När jag ruvade efter ET  fick jag en rosa flytning på ruvardag 11, mer på dag 12 & 13 och störtfloden kom på dag 14. Så jag är iaf förbi dag 11, alltid något ;)

Har inga speciella symtom förutom molvärk som kommer & går, i bland starkare...ibland inte.
    Har försökt i 1 1/2 år, och detta är nog första gången som jag inte är totalt skengravid inför BIM.
    Kanske är ett gott tecken?! :)

Ruvar du? När ska du testa?

• bubblan79

fast då har du inte plussat alltså? jag var nyfiken på vilken dag folk plussat på som rubriken lyder

håller tummarna för dig.. jag vet hur det är.. jag är på rd10 imorrn och bävar inför dag 12 då jag fått blödning förr

• bubblan79
    Nellie skrev 2011-01-29 22:49:05 följande:
    Hej

Jag har TD i morgon på ruvardag 13.
    Gjorde ett FET den 17 januari med en 5-dagars blastocyst.
    Våran IVF som vi gjorde i december hade vi 18 dagar innan TD.

När jag ruvade efter ET  fick jag en rosa flytning på ruvardag 11, mer på dag 12 & 13 och störtfloden kom på dag 14. Så jag är iaf förbi dag 11, alltid något ;)

Har inga speciella symtom förutom molvärk som kommer & går, i bland starkare...ibland inte.
    Har försökt i 1 1/2 år, och detta är nog första gången som jag inte är totalt skengravid inför BIM.
    Kanske är ett gott tecken?! :)

Ruvar du? När ska du testa?
    hur har det gått???

jag ärpå rd 13 idag och har td imorrn men tjuvtestade och fick ett spökstreckså blev ju inte klokare på det
  • bubblan79

nu är jag åter igen ruvare.. rd2 idag.. nån fler som plussat med ivf?

• mom2012

Jag plussade med blod hcg ruvardag7, tog även urintest från testlagret samma en och svagt plus. Hcg i blodet va 57 så testlagret tester är mkt bra.

• bubblan79

Oj det var en gammal tråd ni hittat haha

Hur har det gått för alla?

Jag har nu en dotter på 18 månader som kom till på naturlig väg.

(¯`°?.¸ ღ 141030 ღ¸.?°´¯)
Svar på tråden Vilken dag plussade ni på när ni gjorde IVF??