plus 3 dagar i rad?
Jag är lite förvirrad. ägglossningstestet har visat positivt 3 dagar i rad? det är fortfarande lika starkt som första plusset:/ ja fattar ingenting.. någon som haft det så?
Jag är lite förvirrad. ägglossningstestet har visat positivt 3 dagar i rad? det är fortfarande lika starkt som första plusset:/ ja fattar ingenting.. någon som haft det så?
ingen alls?
och nu en lite liten rödbrun flytning?
jag har alltid äl+ i tre dagar.. inte alls ovanligt.. när du får positivt så betyder det ju att INOM 24 timmar har du äl.
fick förklarat för mig en gång att ju yngre du är.. typ i tonåren så går äl väldigt snabbt.. du får utslag och sen dröjer det inte alls så länge men ju äldre du blir desto längre tid tar det att släppa ägget..
ja då är det nog nåt fel på dig haha nej skämt å sido.. klart man blir orolig kanske eller åtminstånde nyfiken på vad som händer.. att ha lång äl plus blod har jag ingen erfarenhet av men jag vet att en del kan ha typ spottings
har själv aldrig haft de så har egentligen ingen aning
ja då är det nog nåt fel på dig haha nej skämt å sido.. klart man blir orolig kanske eller åtminstånde nyfiken på vad som händer.. att ha lång äl plus blod har jag ingen erfarenhet av men jag vet att en del kan ha typ spottings
har själv aldrig haft de så har egentligen ingen aning
ok ja jag tar inget men får ofta utslag i 3 dagar ändå och de va inget onormalt alls.. en dag före äl, en dag under äl och en dag efter äl... men de andra låter ju knepigt..
ja jag håller ju på med ivf och efter all information man får genom det så förstår jag inte hur folk vågar mixtra med sina kroppar under sin ÄL med diverse olika produkter som sägs ska hjälpa vilket i själva verket gör mer skada och gör så man inte blir gravid istället...
(nu menade jag inte att du gjort det) tolka det rätt så att säga!
hoppas iaf att det inte är nåt allvarligt utan nån engångsföreteelse
Denna gången hade jag pluss i fyra dagar. Jag har aldrig hafr så innan!
(jag testade inte mer sedan) men denna gången åt jag pergotime så det var nog därför.
Jag hade även SKITONT denna gång.
Hoppas det blir bättre snart för dig och att de blodblandade flytningarna försvinner.
Ps du är inte gravid då,har du gjort något gravtest?
(får jag fråga var köper man bidrottninggelen??)
jag har haft fullt utslag på ÄL-test (testlagrets) ända sen i söndags förra veckan.. alltså detta är 6:e dagen! Vad är det som händer??????
ok..
läste nånstans att man har detta ämne, lhg eller va de heter, i kroppen jämt och att många får svagt streck hela cykeln, sen blir det stegring när det närmar sig äl.
Märkligt... skulle just tipsa om att ta ett gravtest men såg att du redan gjort det. Hoppas du får reda på varför?