Sarah f skrev 2011-01-17 16:12:34 följande:
Klättra uppför en hal stång och berätta sedan om ni lyckades se sexiga ut. Starkt, om ni kan!
Barnen står inte och juckar mot stången.
Jag har aldrig provat, men när jag tänker poledance så tänker jag sex. Det kanske är jag som är ute och cyklar...det kanske är helt okej att introducera sådant som vi förknippar med sex tidigt hos barn för att få dem att förknippa det med andra saker.
Sarah f skrev 2011-01-17 16:13:41 följande:
På cirkus använder man ju pole, ibland en extra lång och hög som svajar. Är det också snusk?
Fast poledance är väl en sak, cirkus en annan. Jag har aldrig tänkt så som du skriver...
SunnyBunny skrev 2011-01-17 16:15:29 följande:
Ja vuxna förknippar det med sex, men inte små barn! Låt dem ha kul! Jag tränar själv poledance och för mig har det aldrig varit för sex, om vi inte spexar nån gång vi vuxna tjejer imellan! Det är hårt arbete och man bli grymt vältränad! Och kul!
Jag tror dig! Jag har själv en kompis som tränar poledance...men även om hon inte gör det för att lära sig strippa eller något annat sexkopplat, så förknippar även hon detta med sex. Men...jag ska inte fördöma detta, kanske kan det komma något bra ut av det så småningom.