Snälla, ge mig råd!
Jag har en son på 3,5 år med en man som jag inte har varit tillsammans med sen sonen föddes.
Nu har jag träffat mitt livs kärlek, vi är jättelyckliga och ska flytta till hus i april
I samma veva som jag och min kille träffades, så träffade sonens far också en tjej.
Men det finns ett stort problem; hon hatar mig, som fan!
Jag känner inte människan alls, träffat henne 2 ggr, och då har hon inte ens tittat på mig. Sonens pappa har erkänt att hon är svartsjuk, enligt min åsikt sjukligt svartsjuk på mig.
Hon är inte rädd för att vi ska bli ihop igen eftersom vi har barn, utan hon är svartsjuk för det som HAR VARIT!?!?
Det fattar man väl själv när man blir ihop med en kille som har barn? Pallar man inte med det så blir man väl inte tillsammans med honom??
Jag vill gärna lära känna tjejen, eftersom vi kommer att vara i varandras närhet så länge dom är ihop. Men hon totalvägrar.
Sonens pappa vill inte lägga sig i, men jag anser att han är så inblandad det bara går att bli.
Jag och min kille har genom pappan bjudit hem dom till oss, hon vägrar...
Jag lade till henne som vän på Facebook för flera veckor sen, hon ignorerar mig...
Jag har skickat meddelande till henne på Facebook, trevligt och förklarade att jag gärna skulle vilja lära känna henne, hon har fortfarande inte svarat...
Jag har ju min stolthet också, jag känner inte att jag ska behöva krusa henne, det är hon som har problem, inte jag...
Så snälla hjälp mig, vad ska jag göra??