Ensam, ledsen & nu med två barn till..
Startar mest tråden för att få prata av mig.
Det hela började i augusti i år då min svärmor (42 år) fick reda på att hon hade cancer. Den spred sig fort och hon fick "dödsdomen" i november och gick bort i december.. Det som blev svårast var att hon hade två små barn, min sambos lillebröder. De är 4 och 6 år gamla. Pappan i familjen flyttade mamman ifrån under sjukhustiden med hjälp av de andra tre myndiga syskonen p.g.a att han har problem med spriten.
Pojkarna fick komma till oss tre veckor innan hon dog p.g.a. att pappan tagit med dom till en krog och druckit. Det hände även flera kvällar att han drack när de lagt sig. Så socialen akutplacerade dom hos oss. Och på den vägen är det..
Nu har jag en sambo som dränker sina sorger i jobb, en dotter som kommer i kläm och känner sig utanför, två ledsna/arga pojkar som stundvis hatar och älskar mig, deras skol-/dagisgång i en annan kommun jag får pendla till plus heltids studerande på universitet 8 mil härifrån och konstant tjat på socialen om att få dem permanent placerade och pappan som man aldrig vet vad han tar sig till.....
Det känns som det är såå mycket.. Vet inte hur länge jag ska orka hålla skenet uppe.
Märker redan nu att mitt tålamod minskar mer och mer...