• Matte72

Försvunnen tråd

Hej,

jag är ny på site:n och har precis börjat botanisera och skriva i trådarna. Var inne och läste samt skrev något i en men så plötsligt försvann hela tråden viljet kändes lite trist då man lagt tid på att författa ett svar. Händer det ofta och vore det inte på sin plats att få reda på varför en tråd raderats (antar att det var av någon admin?)

Mvh
    Mathias

• Svar på tråden Försvunnen tråd
  • kakmamman

Nej ibland kan det bli så i en tråd, att tråden kanske är stötande eller att det blivit tokigt och någon anmält tråden av vissa själ..då kan de berömda "admins" :P ta bort tråden- tyvärr!

vaniljkrans.blogg.se/ - Livet från den enkla, ljusa och härliga sidan..
  • Matte72

aha, det kunde ju vara på sin plats att iaf få reda på att och ev. även varför det inträffade då kan man ju tycka :S

• kakmamman
    Matte72 skrev 2010-12-29 00:42:18 följande:
    aha, det kunde ju vara på sin plats att iaf få reda på att och ev. även varför det inträffade då kan man ju tycka :S
    vad var det för tråd?
    Nej det är svårt att få reda på det om man inte e uppdaterad ständigt, om tråden var "snäll" eller ej får man ju ha i bakhuvudet och sen anta att den kanske kommer plockas bort...

Om du har startat en tråd så får du ett mail om den plockas bort...

Kommer du ihåg vad tråden innehöll?? så ska jag se om jag kan hjälpa dig!!
  • Matte72

Då vet jag mer - jag ville mest bli lite "varm i kläderna" här och hoppade in i debatten om ett par som hade det lite ekonomiskt kärvt och hade svårt med socialbidrag och hur de borde klara av sin ekonomi under en viss tidsperiod

Så det var inte så viktigt, blev mest förvånad att allt bara försvann :)

• kakmamman

det kanske inte har försvunnit..du kanske bar ainte hittar.. =)

När va det här?
    Ibland e det svårt att hitta tillbaks till gamla, har du sökt bland dina favoriter?

• Lonlely Wolf
    Matte72 skrev 2010-12-29 00:57:30 följande:
    Då vet jag mer - jag ville mest bli lite "varm i kläderna" här och hoppade in i debatten om ett par som hade det lite ekonomiskt kärvt och hade svårt med socialbidrag och hur de borde klara av sin ekonomi under en viss tidsperiod

Så det var inte så viktigt, blev mest förvånad att allt bara försvann :)
    Jag tror att jag var på samma tråd som du och jag skrev ett långt inlägg, men den kom inte med...och jag skrev inget olämpligt, men kunde inte posta inlägget.....
  • Matte72

Det var väl för trekvart sedan tror jag, satt och skrev och när jag postade hamnade jag på sida ett igen. Jag har inte hunnit få så många favoriter och den var försvunnen därifrån :s

Svar på tråden Försvunnen tråd