• zazzah

Skulle ni lämna eran 3 månaders ensam när ni rastar hunden?

Hunden behöver gå ut o kissa en snabbis tar max 3 minuter och bebisen sover för natten, skulle ni gå ut med hunden utan bebis eller ta med bebisen i vagnen med allt vad det innebär att ta på alla kläder nu på vintern och risk för väckning?

• Svar på tråden Skulle ni lämna eran 3 månaders ensam när ni rastar hunden?
  • liebfraumilch

Jag skulle gå ut och kissa hunden utan bebisen. Om det bara handlar om en snabb kiss och inte långt bort..
    Skulle bebisen vakna så är det ju max ett par minuter innan du hör..

Alternativet att klä på och dra med en bebis som somnat för natten är ju bara omak. Bebisen vaknar säkert och sen har du kanske fullt sjå att söva om den..
    Men det är min åsikt. Jag blir väl påhoppas.

Annars är jag helt emot att lämna bebisar ensamma men att hunden kissar är väl att likställa med att du själv skulle gå på toaletten. Om du sitter i 3 minuter och trycker på toa så tar du ju inte med bebisen..?

♥ Sarah 080419 & Alexander 100507 ♥
  • pingu88

Jag skulle gått utan bäbisen. Jag menar, det värsta som kan hända om du är borta 5 minuter är att ungen råkar vakna och skrika lite Och skrika får dom göra ibland!

Jag menar, sitter jag och skiter och ungen skriker så struntar jag ju inte i att torka arslet innan jag kommer till undsättning!

• Papayia

Jag hade inte gjort det om jag bodde i lgh så jag måse låsa dörren. Bodde jag i hus hade jag lämnat dörren öppen o låtit hunden pinka precis utanför.

• Lattjo

Jag lämnade sonen för en snabbkiss utanför porten när vi hade hund. Skulle aldrig väcka upp ungen för att kissa hunden. Självklart så gick jag inga långprommisar utan det var bara ut, kissa och in igen.

• Hemlighet

Jag hade gjort det, men skaffat en babyvakt så jag kan höra barnet om den vaknar.
    Jag brukar gå ut i tvättstugan några meter från våran lägenhet och vara borta några min men har du babyvakten med

• tideloo

Jag har varit tvungen att lämna bebisen när jag gjort nattis för killen jobbar natt,haft babyvakt me mej å tagit långpromenad innan så hunden får nöja sej med att gör sina behov vid gräsmattan 50 meter bort!

Svar på tråden Skulle ni lämna eran 3 månaders ensam när ni rastar hunden?