• Gunnell

Ett tips till er vars barn bara tar vissa flaskor!

Jag upptäckte att napparna till många flaskor passar på andra flaskor. Vi köpte tex en dr Brown då sonen sväljer en massa luft. Men nappen till den funkade inge vidare men jag upptäckte att hans favoritnapp från nuk-flaskan passade på dr brown flaskan så nu funkar det :) Även MAMs nappar funkade på dr brown. Men Nuks funkade inte på MAMs flaskor :) 

Det är ju ofta nappen som barnen gillar och är vana vid...  

• Svar på tråden Ett tips till er vars barn bara tar vissa flaskor!
  • Mamma och Fru

Tycker det är toppen att dinapparna passar andra flaskor också, vi har kört med bambinos binappar till div olika flaskor, gör det fortfarande nu i vällingålder :)

• FinastE2010

Har också upptäckt det med en nappflaska jag fick att dr browns nappar passade till den. Men är det någon som vet om dr browns nappar passar till t.ex. mams nappflaskor eller några andra som rymmer mer?
    Det finns ju både större och mindre nappar från dr brwn, så tänkte om ngn vet? :)

För snen accepterar endast de napparna. :P

• Gunnell

Jag har för mig (men jag kan ha fel) att min dr brown napp inte passade till mam. Däremot passade mam-nappen till dr brown!

• Gunnell

Eller vänta, nuk funkade inte på mam.... dr brown kanske funkade nu när jag tänker efter. 

Svar på tråden Ett tips till er vars barn bara tar vissa flaskor!