Sen gick det åt h-vete .-(
Efter vi slutade försöka blev vi gravid två ggr. Missfal i 4veckan .-( på båda. Då sa vi men vi har ju barn på varsitt håll så vi bestämde efter det att fokusera på dom barnen vi hade, och inte försöka mer, då blir jag alltså gravid igen glada blev vi iaf såklart men antog att barnet inte skulle klara sig. Barnen vi hade började må dåligt av olika anledningar. Så jag tänkte att detta barn klarar sig antagligen inte och det kanske är lika bra det med tanke på de andra barnen. Tiden gick och magen växte vi berättade inget. På ultraljudet hade hela livmodern sjunkit ihop och barnet var ihoptryckt och dött ca en vecka tidigare. Allt rasade jag fick ta en tablett på en gång två dgr efter åka in på sjukhuset och efter tabletter smärtstillande osv föda ut vårt barn som var i vecka 17. Dom hittade inget fel på barnet förutom att navelsträngen var runt halsen. Nu tror jag inte vi kommer försöka mer. Tänker på barnet ofta tittar på kläderna osv. Kan inte riktigt släppa taget. Men viljan att ha flera barn är ändå återkommande..