• jagälskarallaminabarn

Vika flygplan och annat av papper, skulle behöva tips om bra bok eller bra sida på nätet med instruktioner

Hejsan!

Mina tvillingflickor som nu är 5 år ber oss föräldrar att vika alltifrån flygplan till pirathattar. Problemet är att vi vet inte hur man gör, flygplan kan jag vika hjälpligt men bra blir det inte och jag vet med mig att det är något moment jag glömt. Det är så trist att alltid behöva säga till barnen att de får be fröknarna på förskolan visa dem o s v, därför vore jag och min sambo otroligt tacksamma för tips, antingen om en bra bok eller en bra sida här på nätet där det finns instruktioner om hur man ska göra. Ska tillägga att det handlar om att vika av vanligt papper, sådant som finns i kollegieblock t ex. Tack så otroligt mycket för hjälpen på förhand!

• Svar på tråden Vika flygplan och annat av papper, skulle behöva tips om bra bok eller bra sida på nätet med instruktioner
Svar på tråden Vika flygplan och annat av papper, skulle behöva tips om bra bok eller bra sida på nätet med instruktioner