Bonprix? Åsikter tack!
http://www.bonprix.se/se/home.htmDear effellers! Vad har ni för åsikter om Bonprix? Är det ren skit? Varför är det så billigt? Är det för att det bara är barnarbetare som syr kläderna?
För en del snyggt har de ju!
Tell me!!
Jag har bara hört positivt om det men fick tyvärr inte en så bra erfarenhet själv. Fick inte mina kläder inom 14 dagar som de lovat och visste inte var mitt paket höll hus. Efter 4 veckor ringde jag igen och då hade mitt paket kommit tillbaka till dem men det fanns ju inte på kartan att de kunde höra av sig till mig och berätta det. Så...inga kläder för mig och jag kommer inte handla därifrån igen.
Hm... låter ju inte så bra. Frågan är om det är typ 1 på 1 000 000 det händer eller om de är slarviga överlag...
har köpt underkläder därifrån. Jättebra kvalitet och jättesköna. Tog ett par veckor innan paketet kom.
Ska aldrig mer handla där. Först kom inte paketet när det skulle. De svarade inte på ett enda mail. Sen när det väl kom saknades en klänning och resten var fult. Jag skickade tillbaka. Efter ett tag kom en faktura på 2000 Jag mailade igen. Inget svar ! Skrev ett brev och ringde. De påstod sig inte att fått mitt paket i retur. Hade skickat med deras förbetalda retursedel. De hotade med inkasso. Till slut lovtalade jag Konsumentverket. Då lyssnade Bonprix äntk
Råkade trycka på skicka...
Bonprix lyssnade äntl
Äntl
Oj, olika bud alltså!
Men... Förlåt.. Igen...
De lyssnade Tillslut men tvingade mig att betala förseningsavgifter etc.
Nä aldrig mer Bonprix
jag har köpt kläder därifrån 1 gång hittills och komemr att göra det igen!
tog typ 1½ vecka innan jag fick kläderna och allt passade helt perfekt o såg jättebra ut!
Har köpt därifrån massor av gånger och är supernöjd. Kvaliten är bra och priserna låga. Har alltid fått kläderna i relativt bra tid.
Men en sak, storlekarna är stora. Så du vet.
Är det inte en viss sorts människor som handlar där... de har otroligt mycket typ "Mellanöstern-mode".