• Moncabang

    40+, singel, vill ha barn...

    Är 40 fyllda och vill inget hellre än att bli gravid. Har varit i Köpenhamn sommaren 2009 och gjort en inseminering , hittade därefter en privat donator på hemmaplan. Efter 4 insemineringar så fick jag slutligen lägga babyplanerna på hyllen för jag mådde pyton av Pergotime. Fick i princip ALLA biverkningar av dom!!
    Nu har kroppen hunnit återhämta sig, och jag mår även mycket bättre psykiskt då jag har bytt jobb och flyttat till ny lägenhet. Har ett par extra kilon som jag borde gå ner...jag skall gå ner dom. Det är planen...

    Nu är det i alla fall dags att börja inseminera igen! Har precis avslutat en kur med Pergo och börjar med heminsem nästa vecka. Vore kul om vi kunde följas åt i babyfabriken för födsel 2011!!! Och här får man skriva om allt! Välkomna!!!

  • Svar på tråden 40+, singel, vill ha barn...
  • Calliope

    Jag gör också heminsemination med privat donator och den 17e har jag bim, hoppas det har tagit sig denna gången för jag vill så gärna ha en liten bebis 2011. Nu har jag lyckats gå ner 15 kg i vikt med hjälp av extravaganza för att det ska bli lättare att bli gravid.

  • Moncabang
    Calliope skrev 2010-11-13 08:00:18 följande:
    Jag gör också heminsemination med privat donator och den 17e har jag bim, hoppas det har tagit sig denna gången för jag vill så gärna ha en liten bebis 2011. Nu har jag lyckats gå ner 15 kg i vikt med hjälp av extravaganza för att det ska bli lättare att bli gravid.
    Kul att du gör som jag! Glad
    Du bor i samma kommun som jag jobbar i ser jag. Har du lust å följas åt i bebisverkstan? Solig

    Duktigt att du gått ner så mycket! Jag gick ganska nyligen ner 7 kg med Modifast. Tyvärr tyckte inte min galla om att jag gick ner det så snabbt... så har haft ett par gallstensanfall pga detta. Skall gå ner lika mkt till men får ta det lugnare. Håller tummarna för oss. Skrattande
  • Saturnus

    Hej!
    Hur gick det för er? Om man har privat donator, vad händer med faderskapet? Måste man uppge vem som är fadern? Hur gör man om man inte vill ha donatorn delaktig?

  • Philipsson

    Har ni svårare att bli gravida för att ni är överviktiga? Är det så?

Svar på tråden 40+, singel, vill ha barn...