• Tissa

Ni som haft missfall

Var hos gyn i torsdags där det konstaterades att man inte såg något på VUL antingen pga att ägglossningen var senare än beräknat eller att det var utomkved. Tester har tagits och jag ska tillbaka på fredag för svar. Men självklart så går detta inte att släppa. Det är det första jag tänker på när jag vaknar och det sista jag tänker på innan jag somnar. Har nu även börjat drömma mardrömmar om detta. Vaknade upp kallsvettig i natt av att jag drömde att jag fick missfall.

När jag precis testade plus hade jag de välkända symptomen som molande värk i magen, ömma bröst och känsligare luktsinne. Nu helt plötsligt tycker jag att alla dessa symptom har försvunnit... Mina bröst är tillbaka till storleken dom var i innan grav, dom är inte alls ömma, luktsinnet är som vanligt och endast ibland får jag ont i magen men då mer på ena sidan.

Nu undrar jag om det helt enkelt är så att allt kanske bara är inbillning bara för att jag tagit ut allt i förskott och är helt säker på att det är utomkved.... Fösvinner gravsymptom innan man får missfall? Eller kan dom försvinna till och från trots att man är gravid "på riktigt"?

Tack på förhand,

Tissa

• Svar på tråden Ni som haft missfall
  • Tissa

hmm... såg nu att det fanns en liknanade tråd med symptom men svara gärna ändå!

Svar på tråden Ni som haft missfall