• SagasMamma090710

Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)

Hej!Finns det andra unga mammor/pappor där ute?

Själv har jag en dotter på 15 månader,bor i Svedala/Malmö och vi vill gärna träffa nytt folk.Kanske starta en mamma/föräldrar grupp?Man träffas,pratar,fikar,gå promenader,leker på nån lekplats osv..Någon som är intresserad? :)
  • Svar på tråden Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)
  • susanna

aek82 då är du och jag gammlingarna i gänget.....hur gammal är lilla?

• Bellcell

eftermiddag kan jag. helgen är fullbokad!!!

• SagasMamma090710

någon som vill ses denna veckan? :)

• Bellcell

jag är tyvärr fullbokad denna vecka och helg :(

• SagasMamma090710

Nån som vill ses i veckan? :)

• Bellcell

vi är tyvärr sjuka här hemma :/

• SagasMamma090710
    Bellcell skrev 2010-11-17 12:42:01 följande:
    vi är tyvärr sjuka här hemma :/

tråkigt:(krya på er!kram
  • Kyh

jag bjuder in mig!

är 18 och har en liten på 4 månder och bor i malmö och  bott här 1 år, bodde i stockholm innan, kul o lära känna fler!

• SagasMamma090710
    Kyh skrev 2010-11-21 16:47:54 följande:
    jag bjuder in mig!

är 18 och har en liten på 4 månder och bor i malmö och  bott här 1 år, bodde i stockholm innan, kul o lära känna fler!
    Välkommen hit :)

Är det någon som vill ses nästa vecka?
  • UngMor

Jag bjuder också in mig här:)  21 år har en son på 2 1/2 år,(räknas man fortfarande som ung mamma då..?) Iaf bosatt i lund sen ett par år tillbaka men svårt att hitta andra som har barn i min ålder:)

• SagasMamma090710
    UngMor skrev 2010-12-08 12:21:22 följande:
    Jag bjuder också in mig här:)  21 år har en son på 2 1/2 år,(räknas man fortfarande som ung mamma då..?) Iaf bosatt i lund sen ett par år tillbaka men svårt att hitta andra som har barn i min ålder:)
    Välkommen hit :)Jag är oxå 21,har en dotter på som blir 17 månader den 10e :)Du är välkommen på våra träffar :)
  • Bellcell
    UngMor skrev 2010-12-08 12:21:22 följande:
    självklart att du är en ung mamma om du är 21 år gammal bara! men du är hjärtligt välkommen :)
  • SagasMamma090710
    Det ska vara en mamma träff hos mig på onsdag kl:12 ni som vill får gärna komma :)
  • ungmamma93

Jag bor i Lund. är 17 år har en dotter på 2 år

• SagasMamma090710

Hej!Allt bra med er?Ses över en fika/lek stund nån dag?kram

• loijsen

Nu kanske jag inte räknas som överung men bor i Malmö, är 26 år. Tösen är 11 månader och har en son på snart 7 (så visst var jag ung när jag fick honom!)

• SagasMamma090710
    loijsen skrev 2011-04-06 22:31:34 följande:
    Nu kanske jag inte räknas som överung men bor i Malmö, är 26 år. Tösen är 11 månader och har en son på snart 7 (så visst var jag ung när jag fick honom!)
    Välkommen hit:D
Svar på tråden Unga mammor i Malmö/Svedala (skåne)