• statisk

Vad ska vi hitta på?

På fredag kommer två av mina bonusbarn hit!!! Det ska bli jättekul, för jag har inte träffat dom sen i början av sommaren. Dom bor i Norge med sin mamma och hennes nya man, och det har varit mycket jobb för både mig och min sambo, så vi har inte kunnat haft dom så mycket alls.
    NU iaf, ska vi få ha dom över höstlovet!!

Jag är så himla glad!

Iaf, så undrar jag om ni har lust att ge mig lite tips med saker man kan göra om dom eventuellt blir dödligt uttråkade.
    Typ om det blir regn, vad tusan ska man hitta på? Jag vill inte att dom ska sitta och titta på film hela dagarna liksom.

Hmm. Ja. Det var det, Tack på förhand! {#emotions_dlg.flower}

• Svar på tråden Vad ska vi hitta på?
  • carbe

Det beror väl lite på vart ni bor och hur gamla dom är. Annars bio, badhuset, museum, djurpark( om det är öppet fortfarande) kryssning(12,24 el 48 timmars)

• statisk
    carbe skrev 2010-10-06 09:50:19 följande:
    Det beror väl lite på vart ni bor och hur gamla dom är. Annars bio, badhuset, museum, djurpark( om det är öppet fortfarande) kryssning(12,24 el 48 timmars)
    Vi bor i en småstad, dom är 7 och 10 år. Vi har även en ettåring hemma, så det vore ju bra om vi kan göra något som alla kan vara med på...,
    Hmm, djurpark.. Vi har ju ingen sån, men vi har typ ett område lite utanför stan där det finns Vicenter, som man kan gå och kika på.
    Bio, kan kanske jag och kidsen göra tillsammans, så kan pappan vara hemma med vår ettåring.Jag känner ju även maskinisten på bion här, så man kanske kan få en guidad tur också.. Bra idé!
  • carbe

Ok, ja bio är ju alltid kul- badhuset kan ni ju även ta med 1 åringen till. Ha en liten hallloween fest när dom kommer- med lite läskig mat och pynt- för att fira deras ankomst. Skattjakt hemma- typ gömma någon present typ spökrunda... Har ni möjlighet så kanske ni kan åka iväg ett par dagar på lite minisemester...?

• statisk
    carbe skrev 2010-10-06 10:30:20 följande:
    Ok, ja bio är ju alltid kul- badhuset kan ni ju även ta med 1 åringen till. Ha en liten hallloween fest när dom kommer- med lite läskig mat och pynt- för att fira deras ankomst. Skattjakt hemma- typ gömma någon present typ spökrunda... Har ni möjlighet så kanske ni kan åka iväg ett par dagar på lite minisemester...?
    Ja, men då måste ju jag bada! Obestämd Bara tanken ger mig panik...
    Minisemester vet jag inte om det är så aktuellt, även om jag skulle tycka att det skulle vara kul. Det är så skönt att få ha dom hemma också, och kunna mysa ner oss i soffan och sånt..
  • carbe

Låt dom hyra varsin film? Baka bullar? Nu vet jag!! Göra egna halloeen lyktor av puma!!

Svar på tråden Vad ska vi hitta på?