• MissDust

Förbryllad

Jag har ny här på famijeliv, blev medlem för att jag gillar forumet då även att diskutera..

NU till de som tråden ska komma att handla om.

Ofta ser man att folk frågar om råd, de kan gälla pengar, barn, livet, ja i stort sätt vad som helst. Och OFTA så ser jag personer som skriver nedvärderande om andra, de är WT överallt? 

Och råkar man inte ha samma åsikt som DIG så bör man uppsöka närmsta psykakut, Seriöst är de vuxna människor här inne? Gillar ni att se ner och klaga på dom som redan ligger ner..

Jag trodde seriöst att detta va en trevlig sida, men blir illa berörd när jag ser hur vissa STÄNDIGT ser ner och klagar på andra..

• Svar på tråden Förbryllad
  • puss

"Och OFTA så ser jag personer som skriver nedvärderande om andra, de är WT överallt?"
     vad betyder det? wt överallt?

det är tammefan roligt nästan jämt
  • MissDust
    puss skrev 2010-10-05 14:21:52 följande:

"Och OFTA så ser jag personer som skriver nedvärderande om andra, de är WT överallt?"
     vad betyder det? wt överallt?

De betyder att folk tar till ordet white trach så fort de inte passar..
  • Impega

Det som är mest intressant är väl också att det ofta är samma människor som dyker upp i olika trådar med denna attityd.

Sen har jag också märkt att det ofta är trådstartaren själv som lägger till med taskig attityd när svar inte stryker medhårs. Trist. 

• Sharleene
    Impega skrev 2010-10-05 14:36:37 följande:
    Det som är mest intressant är väl också att det ofta är samma människor som dyker upp i olika trådar med denna attityd.

Sen har jag också märkt att det ofta är trådstartaren själv som lägger till med taskig attityd när svar inte stryker medhårs. Trist. 
    Kan faktiskt hålla med dig där.
    Är verkligen tråkigt när folk ska hacka på folk som redan ligger ner.
    Av alla communities jag varit på så är tyvärr detta ganska vanligt, folk känner sig anonyma bakom burken
    och vågar säga/skriva saker de förmodligen inte skulle göra i det verkliga livet, dvs face 2 face.
    Så detta är ju inte något typiskt för familjeliv, utan denna typ av tråkigheter ploppar ju upp på de flesta forumen skulle jag vilja påstå.
    Det du kan göra Ts är att anmäla de inlägg som är otrevliga eller uppmärksamma supporten om någon medlem återkommande är otrevlig osv. Att hacka på folk eller nedvärdera andra är absolut inte okej.
  • MissDust
    Sharleene skrev 2010-10-05 17:12:08 följande:
    Kan faktiskt hålla med dig där.
    Är verkligen tråkigt när folk ska hacka på folk som redan ligger ner.
    Av alla communities jag varit på så är tyvärr detta ganska vanligt, folk känner sig anonyma bakom burken
    och vågar säga/skriva saker de förmodligen inte skulle göra i det verkliga livet, dvs face 2 face.
    Så detta är ju inte något typiskt för familjeliv, utan denna typ av tråkigheter ploppar ju upp på de flesta forumen skulle jag vilja påstå.
    Det du kan göra Ts är att anmäla de inlägg som är otrevliga eller uppmärksamma supporten om någon medlem återkommande är otrevlig osv. Att hacka på folk eller nedvärdera andra är absolut inte okej.
    Jo du har rätt, de förekommer överallt på nätet, och de är så tråkigt, nästan i varje tråd är de någon som ska göra sig lustig över någon annan..

Ofta är de oxå samma människor som håller på, de verkar vara något av en sport för vissa..
  • Jakin

Välkommen till FL-s vuxendagis. Flört

Svar på tråden Förbryllad