Vad för fel om man får många väldigt tidiga missfall?
Vi fick försöka 8 månader innan jag blev gravid första gången. Tyvärr blev det mf i vecka 6. Vid missfallet var graviditetstest negativt så jag antar att fostret dog ett tag innan. Tror även att jag hade ett till jättetidigt missfall någon månad innan för jag testade positivt på ägglossningstest någon dag innan bim men sen kom mensen ändå.
Efter det fick jag min underbara son, tack och lov.
Vi längtar nu efter syskon och för tre månader sedan började vi försöka. Hade exakt samma symptom som vid min graviditet men sen morgonen innan bim kände jag hur symptomen avtog och mensen kom som vanligt. Försöket efter blev resultatlöst men den här gången fick jag igen graviditetssymptom ett par dagar innan bim. Testade på bim-2 och fick jättesvagt positivt på graviditetstest. Dagen efter försvann symptomen och jag testade negativt. Sen kom mensen som vanligt.
Det verkar som att jag inte har allt för svårt att bli gravid men sen vill inte graviditeten stanna kvar.. Någon som vet vad som kan vara fel? Blir så ledsen när jag känner graviditetssymptom (har knappt pms alls i vanliga fall) men sen blir det inget ändå.r