• Ellybelly

Finns intresse för fikaträff i Hässleholm?

Hej!

Är nygammal här på FL får jag väl säga...
    Fick mitt första barn, underbara Erik, för 5 år sedan och är nu gravid igen med BF i mars 2011.
    Tänkte bara se om det finns fler här på FL som har BF omkring mars 2011 och är sugna på att fika i Hässleholm?
    Då jag inte mår så bra tycker jag det är lite jobbigt att ta mig till tex Väla för fikaträff varför jag ville se om det finns fler än jag som vill hålla sig sådär lite hemmavid..?

Hoppas att vi ses!

• Svar på tråden Finns intresse för fikaträff i Hässleholm?
  • strojes

Starta en tråd under medlemsgrupper istället och lägg den i orter/områden eller träffar så har du nog större chans på svar.

• ica1986

jag bor i klippan och vi planerar barn !! men först måste ja ha ett jobb och jag hänger gärna med och fikar och pratar även om ja inte har barn :)

• Ellybelly

Hej!

Jag hade som förslag att vi skulle träffas imorgon tisdag 12/10 kl 12:30 utanför Domus i Kristianstad men det är kanske inte någon som kan då..?

Vet inte hur mina närmaste veckor ser ut då det kommer att bli lite osäkert med mina arbetstider... Troligen blir det så att jag på något sätt måste återgå till att jobba heltid och då kommer jag bara att kunna träffas på kvällstid eller på helgerna. Hur ser det ut för er? Förslag på när vi kan träffas?

Svar på tråden Finns intresse för fikaträff i Hässleholm?