• eviz08

Mammalediga i Huddinge?

Om 2 veckor flyttar jag till Huddinge och skulle gärna vilja träffa andra mammalediga i området. Alltid roligt att ha någon nära att fika och promenera med.
    Jag är 28 år och min dotter är snart 10 månader.

• Svar på tråden Mammalediga i Huddinge?
  • eviz08
    supergrl skrev 2010-10-08 17:22:03 följande:
    Bor i Huddinge, men är inte mammaledig just nu.
    Vart i Huddinge bor du?
    Jag bor rättså centralt i Huddinge...
  • NovasM

Jag bor inte i Huddinge, men kan ta en buss dit relativt lätt, har jag för mig:) 

Jag bor i Högdalen. Jag skulle gärna hänga med ut och fika och promenera! 

• heartbeat186

Jag bor vid kyrkan i Huddinge och är hemma och är mammaledig med min 2 månaders son just nu! är gärna på promenader och fikastunder o så!
    jag är 24 år och har en dotter på 4 år oxå!

• Mary0280

Hej!
    Jag är 30 år och bor också i Huddinge, i Fullersta närmare bestämt, med min dotter på 5 månader.
    Skicka ett meddelande på min profil om ni vill träffas o fika, gå till öppna förskolan eller nåt =)

• LaEstrella

Jag har varit hemma med min son sen maj-09 så det är snart dags att börja jobba (i januari). Men jag kan tipsa om Öppna förskolan i Fullersta som vi gått till regelbundet i 1 år nu. Jättetrevligt! Du kommer lära känna många föräldralediga!

• eviz08
    LaEstrella skrev 2010-10-21 11:04:25 följande:
    Jag har varit hemma med min son sen maj-09 så det är snart dags att börja jobba (i januari). Men jag kan tipsa om Öppna förskolan i Fullersta som vi gått till regelbundet i 1 år nu. Jättetrevligt! Du kommer lära känna många föräldralediga!
    Tack för tipset, jag ska prova att gå dit!
Svar på tråden Mammalediga i Huddinge?