• Raz

Någon mer än jag som har för många rastlösa dagar?

Tjo, :)     Jag bor i Ängelholm och undrar väl mest om någon är sugen på att träffas med barnen och hitta på något

• Svar på tråden Någon mer än jag som har för många rastlösa dagar?
  • Raz

Bowling är inte min grej ;)  det är kul men när vi varit iväg med jobbet så gör jag max en strike på 4 rundor haha ;)   du kan ju smygträna mej hehe    

Är du duktig? finns det inte något lag du kan ansluta till?    Jag tränar inte, har länge funderat på gymmet men det blir aldrig av, jag har inte tränat sedan jag gick en kort period på taekwondo på 90-talet.    är väl en såkallad "slacker"    med tro på att jag någon gång ska börja träna.

Så det närmsta sport jag kommer just nu är nhl på ps3:an  ;)

Jag kolla runt lite men det finns många Håkan Johansson :)     kolla om du hittar mej,  Rasmus Elgaard Ängelholm

• Håkan Johansson

Ja jag får väl säga att jag är rätt grym på bowling haha.
    Jo det finns andra lag, men jag får se hur jag gör.
    Ojojoj, ja ps3 är bra träning för tummen haha.

Okej ska kolla om jag hittar dig.

• Raz

haha sant.  Har du glasögon på bilden och vän med ola lindquist?   isf har jag hittat dej.. 

• Raz

Jag gick om ett år så vi gick tillsammans på Rönneskolan, vi har inte direkt umgåtts, det är mer att man hälsar och kollar läget..  känner du honom bra?

• Håkan Johansson

Jag kände honom bra när jag bodde i Ängelholm, men tappat kontakten som med många andra av mina gamla vänner.
    Men han är jätte snäll tycker jag, iaf mot mig hehe.

• Raz

ja han e schysst,  hängde du med dom som sprang runt med blåa/röda bandanas? ;)

• Raz

hehe alla har vi sådana perioder :)   ja tur e väl det! 

• Raz

Jobb som vanligt, jobbar ju varje helg ;)      Mycket o göra nu med, vi håller på att riva ner och bygga om kranlagret så vi får lagerhålla på externa lager

Svar på tråden Någon mer än jag som har för många rastlösa dagar?