Mammor i Umeå
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Nån fler mamma från Umeå som skulle vilja hitta på något så hör gärna av er =)
Umeåtjej, Det är bara att komma när det passar
Hallå! Har det kommit någon ny bebis än?
Hej på er nu va det som ett tag sen jag skrev här . Mycket har hänt sen sist. Bella har ju börjat på dagis o där trivs hon super bra. O snart fyller hon 2 år så då blir det kalas. Ja Gud vad tiden går. Blomsteröga såg dig för ett tag sen vid förskolan ejderdunet gå w också där? I så fall Lite kul att bella o willma går på samma dagis hehe . Hur år det med alla andra här då? Gratt niska till giftemålet hoppas de gick bra
jag hoppas vi kan ses nån gång skulle va kul o träffa alla er tjejer igen
kram på er
Malla, Vad kul! Wilma går på Boet och trivs också jättebra. Vi kanske syns någon dag då
Ja de gör vi säkert Bella är på avdelning holken. Är ett väldigt bra dagis har vart o praktisera på ejderdunet så känner dom flesta av personalen. Nä ejderdunet är ett mk bra dagis
Ja det känns som att det blev jättebra med dagis
Jo precis också få man tid för sig själv som jag. Är ju arbetslös så då hinner man göra lite vardags sysslor medans Bella är på dagis.
Pysselgrupp
Jag skulle vilja dra igång en pyssel grupp där endast vi kvinnor träffas ca var 3dje vecka 2-3 timmar. Där väljer man själv vad man vill göra ex sticka en tröja, sy dockkläder, ordna fina fotoalbum. Vi fikar och har trevligt.
Vem vill vara med?
Hör av er till mig så styr vi upp ngt.
Maria
Maria: det låter väldigt trevligt! Jag behöver lite stickningsinspiration för tillfället och är gärna med.
Maria, Jag hänger gärna på! Jag behöver komma ut lite. Har pluggat hela vårterminen och behöver verkligen göra något annat.
Roligt att det blir av!
Jag hör av mig p ett tag,
Ni kan väll inboxa mig era mailadresser så kontaktar jag er.
Maria
Blomsteröga, maila mig din adress så du kan vara med!
Det var ju länge sedan vi träffades vore kul att ses.
Vi blir 5 tjejer i området runt marieberg med dig!
Jag har letat och startat trådar för att hitta mammor i Umeå att umgås med. Blev så glad när jag efter mycket letade äntligen fann denna tråd. Inte riktigt lärt mig hur fl funkar än. Vi har en pojke på 7 v och pappan går snart tillbaka till arbete. Vill gärna träffa andra föräldrar. Har inte läst tråden från början men finns det nån chans att få va med på ett hörn om ni är några som träffas?
Hej igen allihopa hur är det med brudarna? Va ju som ett tag sen (igen) haha :P Fy på mig jag som gjort denna tråd o inte går in haha. Hoppas de är bra med er och jag hoppas vi kan ses snart va ju så längesen :)
Hej!
Vi är två dietiststudenter vid Umeå universitet som ska skriva c-uppsats om kvinnors upplevelser av viktnedgång efter graviditet. Till denna studie söker vi kvinnor som fött sitt första barn för 6 till 12 månader sedan, för att intervjua. Vi kan komma hem till dig och göra intervjun som kommer att ta ca en timme. Alla uppgifter behandlas konfidentiellt.
Maila oss gärna på: britta_lundborg@hotmail.com
Tack på förhand!
Med vänliga hälsningar
Britta och Sanna
hej allihopa va några år sen vi hördes av här hur är det med allihopa? själv är det bara bra har flyttat till mitt hemställe så här trivs vi. hoppas ni också ha det bra // malin
Hej allihopa! Va ett tag sedan. Vill gärna höra hur det är med er brudar :) själv är det rätt bra.