Helt förstörd :(
Jag är så ledsen och orolig min dotter på 3 år har en jävligt elak styvmama och en jättekorkad pappa.
Styvmamman tycker inte om min dotter och har sagt till sina vänner att min dotter inte är söt och bara manipulerar. Dom smörjer inte hennes atopiska eksem som gör att hon har svårt att somna p.g.a att hon kliar sig så mkt.. hennes hud blir som sandpapper om man inte smörjer. Dom missköter henne på alla sätt och vis och snackar skit om mig och min sambo så min dotter hör.
Även hans släkt snackar skit om oss och tillochmed om VARANDRA inför alla barn. Min dotter får tex höra både skitsnack om sin mamma och om sin faster m.fl.
Det är meningen att vi ska ha henne varannan vecka. Deras vecka så får hon knappt gå på dagis som är jätteviktigt att hon får göra för hennes sociala utveckling och hela den biten.. hon blir ständigt ivägskickad till hans släktingar. Hennes pappa vill också att min dotter ska börja vara hos sin farmor istället för hos honom varannan vecka bara för att han ska börja jobba 2 skift. Styvmamman har henne inte, hon har avsagt sig henne för längesen..
Hennes styvmamma är särskilt störd eftersom att hon har hotat mig med att prata illa om mig till min dotter. Och hotar mig med att jag inte ska få ha henne på julafton. Hon är EXTREMT svarsjuk och vägrar låta mig och hennes pappa göra avstämningar efter varje vecka. Han vågar inte annat än att hålla med henne hela tiden och tvingas av henne bete sig som ett ärsel mot mig.
Jag gråter mig till sömns av oro när min dotter har åkt dit. känner mig maktlös. :(
skriver bara lite kort eftersom att jag skrev 2 st lååånga inlägg som inte gick att posta förut, glömde logga i 2 ggr :D typiskt..