• lia27

Snälla hjälp mig med argument för o nackdelar med KS och VS

Snälla hjälp mig med argument för o nackdelar med KS och VS

Jag är livrädd kan inte tänka mig ngt annat än KS,ångest o svårt o sova och är bara i v 10.
    Kommer att gå på inskrivning nästa vecka och ska då ta upp detta.
    Kommer att gå på Mama mia.SÅ hjälp mig ni pålästa kvinnor el med erfarenhet.
    Kan även tillägga att jag är rädd för att dö typ under ett VS,att barnet ska dö att jag ej ska orka kunna samarbeta så att barnet får syrebrist el ng.Känns grymt onaturligt för mig.Har även 3MF bakom mig som jag upplevde väldigt hårt.

Jag vill ej höra om hur bra det är att föda vaginalt,är fullt medveten om för o nackdelar m det!

• Svar på tråden Snälla hjälp mig med argument för o nackdelar med KS och VS
  • DorisD

Vilken MamaMia går du på? Söder eller Ö-malm? Jag gick på Ö-malm min förra grav och fick snitt på DS bokat utan några större problem. Om du ska föda där be MamaMia sätta dig i kontakt med Bm på Danderys ganska snabbt. D evill gärna vänta till man är i v 20-25 för att de tror man ändrat sig då men det är skönt när man får det klart. och ändrar man sig kan man ju alltid aboka.

• lia27
    DorisD skrev 2010-08-26 12:30:05 följande:
    Vilken MamaMia går du på? Söder eller Ö-malm? Jag gick på Ö-malm min förra grav och fick snitt på DS bokat utan några större problem. Om du ska föda där be MamaMia sätta dig i kontakt med Bm på Danderys ganska snabbt. D evill gärna vänta till man är i v 20-25 för att de tror man ändrat sig då men det är skönt när man får det klart. och ändrar man sig kan man ju alltid aboka.
    Hej ska gå på söder men kommer vilja va på DS oxå då de har dokumenterat mina MF o gjort utredning på mig där...
    Kan man kontakta DS själv tro?
  • DorisD
    lia27 skrev 2010-08-26 18:49:02 följande:
    Hej ska gå på söder men kommer vilja va på DS oxå då de har dokumenterat mina MF o gjort utredning på mig där...
    Kan man kontakta DS själv tro?
    Jag gjorde det, kontakata Nicole Silverstolpe direkt. Hon är chefsbarnmorska.
  • lia27
    DorisD skrev 2010-08-26 19:32:32 följande:
    Jag gjorde det, kontakata Nicole Silverstolpe direkt. Hon är chefsbarnmorska.
    ok vad hade du för argument?
  • DorisD
    lia27 skrev 2010-08-26 20:23:00 följande:
    ok vad hade du för argument?
    Vad menar du? Förlossningsrädsla är ett argument i sig.
  • lia27
    DorisD skrev 2010-08-28 17:23:31 följande:
    Vad menar du? Förlossningsrädsla är ett argument i sig.
    Ska till bm på måndag får se vad hon säger ska be om remiss till ds om hon tvekar byter ja henne o kontaktar dom själv.
Svar på tråden Snälla hjälp mig med argument för o nackdelar med KS och VS