• Willes mamma

mammaledig i solna Råsunda & känner inga andra mammor eller pappor

Jag känner mig lite orolig inför hösten nu när min sambo ska gå tillbaks till jobbet.. Har en kille på 12 veckor ( kom till oss 19 maj på danderyd) och vi söker kompisar i solnaområdet för prommenader, fika och andra aktiviteter (som vi idag inte har en aning om vilka de skulle kunna tänkas vara. )Om  ni vill träffas så posta mig på inboxen eller svara nedan.
    Hoppas på svar- längtar inte efter att bli ensam i höstmörkret..

varma hälsningar; Stina & Wille

• Svar på tråden mammaledig i solna Råsunda & känner inga andra mammor eller pappor
  • Hemmaföräldern

Man ser vilket behov det verkar finnas av en tråd för föräldralediga....... Ordnar inte BVC föräldraträffar numera?

• Maltesen

Hejhej! Jag är oxå mammaledig o bor i Solna, har en liten kille på 2 månader. Finns en annan tråd som fler hakat på med ytterligare ett gäng i Solna/Sundbyberg, kan dock inte klippa in länken m mobilen... Haka på den tråden dock, där är vi fler o den är oxå nystartad :)

• Maltesen

Ett tips :) Råsunda öppna förskola har kurser i babymassage, börjar på onsdag. Telefonnummer o sånt finns på Solnas hemsida under förskolor.

Svar på tråden mammaledig i solna Råsunda & känner inga andra mammor eller pappor