• Annelitan

funky kids activ-sportsclub

Är det någon här som har låtit era barn gå på funky kids dans skola/ grupp?

Fick höra talas om det idag och undrar om det är något ni rekomenderar  min dotter börjar på... 

Tycker det är väldigt dyrt  900:- för 10 gånger så därför vill jag fråga här först innan jag anmäler henne om det är prisvärt och kul för en 4 åring.

Tacksam för svar...

• Svar på tråden funky kids activ-sportsclub
  • freppo

Blev det nå funky kids för dottern? är själv lite nyfiken på att låta min son, också 4 år, börja. Men som sagt lite dyrt och känner att jag inte alls vet vad det håller för kvaitet.

• Annelitan

Min flicka fick börja i en annan dansgrupp( Bumpy feet) i våran stad som var lite billigare  kostade 500:- då och nu den här terminen kostar det 600:-

Det har  varit jätte kul...så jag är glad att hon fick börja och hon kommer få fortsätta nu den här terminen också ...fast nu har dom höjt priset till 600:- Men jag tycker det är värt pengarna.. (men undrar ändå lite varför det är så dyrt, men alla aktiviteter kostar ju ganska mycket har jag märkt). 

Det var i den här gruppen jag ville få in henne från början men dom skulle inte ha någon grupp med mindre barn först men sen ordnade dom en  iallafall, jätte kul och lokalen ligger bara 3 minuter från där vi bor. Glad

Funky kids tror jag är liknande som den här gruppen som dom i min omgivning beskrivit i allafall som haft barn med i Funky kids...och dom har sagt att det varit kul för barnen men som sagt dyrt är det ju..men man kan ju få prova på två gånger för att se om barnet har kul och vill fortsätta.

• emsa

Min systerdotter går på det och tycker det är jätteroligt och det är hemsk kul att se alla små barn som studsar runt. Dock tror jag de skulle ha precis lika mycket ut av ett "vanligt" barn/familjegympapass på typ Friskis&Svettis eller dyl (om det finns där ni bor) vilket oftast är lite billigare.

• Redbit

Min dotter går på Funky Kidz och fullkomligt älskar det. Hon är inte riktigt fyra än men går på passet för 4-6 år. Hon skulle säkert också tycka att ett gympapass var kul, men har älskat sång och dans redan från start så det här kändes super! Inte minst att allt de gör är "hemligt" fram tills showen då de ska få visa vad de lärt sig...
    Dyrt? Ja, det tycker jag också. Men värt det när man ser hennes glädje!!!

Svar på tråden funky kids activ-sportsclub