• londonkarin

Vad leker era 2.5 aringar med?

Ja som rubriken lyder...
    Vad leker era med? Jag tror vi maste ta tag i inhandling av nya leksaker da hennes nuvarande borjar bli lite barnsliga. Men vad ska vi kopa??

MVH

• Svar på tråden Vad leker era 2.5 aringar med?
  • Therese H

Dottern på nästan 2,5år leker mest med dockor och dockvagn med tillbehör, väskor, mattillbehör (skedar, tallrikar, koppar, kastruller och leksaksmat) pussel, utklädnad osv

Vi ska köpa en spis och en docksäng till henne snart också.

• londonkarin

Tack tack for tipsen. Min dotter har annu inte visat sa mycket intresse av dockor men jag ska introducera det!
    Pussel ar for tillfallet favorit hos oss ocksa Glad

• gryning2

Min son älskar bilar, Duplo och sin tågbana. Detta leker han med 90 % av tiden.

• Miss Skellington

Dottern blir 2,5 år i oktober och leker mest med Duplo, kaffeservis och spis, bilgarage, docka med vagn och sina mjukisdjur. Gillar även att rita och bygga pussel.

• camant

Här är det duplo, tågbana, bollar, playdoh-lera, vattenfärger som gäller. Älskar dessutom när vi läser böcker.

• maxlis

duplo, bilar, laga mat, pussel, studsbollar och böcker. Ute har vår son och de andra barnen på gatan race med sina bobbycars,

• Tokfia 7

Duplo, läsa böcker både själv och ensam, leka med plastdjur, utklädnad (reflexband och keps utan skärm så är man vips en polis), laga mat. Springcykel att öva cykling med ute. Små bilar. Vattenlek med en bytta vatten och små burkar att ösa med (ute). Spade att gräva med.

Svar på tråden Vad leker era 2.5 aringar med?