• karolina106

Hur många aurorasamtal?

Jag har varit på ett aurorasamtal och ska på ett till imorgon.

Efter det går min kontaktperson på semester i 4 veckor - och jag kommer alltså inte hinna med något fler samtal. Är det normalt?

Är det inte lite mycket begärt att man ska komma över sin rädsla på 2 timmar? Hur många samtal har ni fått?

• Svar på tråden Hur många aurorasamtal?
  • linch

Hej! Jag fick pga semestertider bara ett samtal som varade i ca en timme. Sen nästa möte var idag med läkaren då det bestämdes att jag skulle få ett snitt om två veckor! Så det är nog inte ovanligt att det blir så... Men jag håller med om att det är för lite! För mig känns det dock okej nu efteråt. Hoppas det löser sig och att ni kommer fram till något som känns bra för dig!

• MollyMax

Jag ska på mitt första Aurora samtal 7/9 och kommer då vara i v.27. Det står att samtalet ska ta ca 45 minuter. Brukar man få ytterligare samtal, jag har absolut ingen aning...? Eller jag antar att det kasnke beror på om man blivit "botad" eller ej?

• kodoktorn

Jag har varit på 2 st, första gången blev inställd pga att BM var sjuk och ev ska jag dit en gång till om nån vecka om inte bebisen hinner komma före det. Hade räknat med fler faktiskt men de jag varit på har i alla fall gjort det hela bättre.

Svar på tråden Hur många aurorasamtal?