Madelaiine skrev 2015-01-30 11:21:23 följande:
Hej allihopa,
Det var länge sedan. Tyvärr har vi haft väldigt tuffa tider ett tag. Vi lyckades ju få ett positivt test efter 34 månaders försökanden och efter misslyckat ivf och var överlyckliga att det fubgerade spontant. Men tyvärr så hade vi maximal otur, i vecka 15 drabbades jag av en infektion i livmodern och kroppen orkade inte så vattnet gick alldeles för tidigt och våran son föddes samma dag som vi gick in i vecka 16, den 3 december. Det har snart gått två månader men saknaden och smärtan kommer alltid finnas kvar.
Men nu försöker vi med ett syskon som vi hoppas får stanna hos oss, har BIM 4/2. Och hör två ivf-försök kvar, så det känns tryggt. All lycka till er alla <3
Vad ledsen jag blir av att läsa detta :( <3
Vi har försökt i 2 år nu utan resultat. Nu är fler vänner än någonsin gravida, min svägerska likaså efter många års kämpande. Är givetvis jätteglad för deras skull, samtidigt lite ledsen att det aldrig händer oss. Men igår brast det totalt. Sambons lillebror och hans tjej berättade i helgen att även dom väntar barn...som bara gjort några enstaka försök.. Känner mig nåt så enormt misslyckad.
Kram på er alla <3