• TattooedPrincess

känner mig helt ensam...

Har BOTT I ÖREBRO ETT ÅR NU MED MIN SAMBO. HAR TVÅ BARN PÅ FYRA OCH FEM FRÅN ETT TIDIGARE FÖRHÅLLANDE. ÄR GRAVID MED VÅRT FÖRSTA GEMENSAMMA BARN SOM BERÄKNAS KOMMA I DECEMBER. MIN SAMBO ÄR OFTA UTE ELLER HEMMA HOS VÄNNER. SJÄLV HAR JAG INGA KOMPISAR OCH ALLA VERKAR SE MIN GRAVIDITET OCH MINA BARN SOM EN ANLEDNING TILL ATT INTE HÖRA AV SIG ELLER UMGÅS... KÄNNER MIG HELT ENSAM OCH BEHÖVER VERKLIGEN NÅN ATT PRATA MED OCH JAG TRÄFFAR MER ÄN GÄRNA NYA MÄNNISKOR SOM INTE SER MIN FAMILJ SOM ETT HINDER.

• Svar på tråden känner mig helt ensam...
  • Cami11a87

Hello :D
    Vad synd att du bor i Örebro. Annars hade jag gärna setts.
    Känner mig lite i samma sits fast min karl jobbar borta i veckorna. Men på väsnskapskrätsen likker vi lika du och jag.

• TattooedPrincess

de va ju synd. men prata går ju alltid :) såg att vi har samma namn på våra söner vart bor du?

• Cami11a87

jag bor i Linköping.
    Jasså, Liam är ett fint namn. Riktigt fint tillochmed.
    Hur gammal är din son?

• TattooedPrincess

han är fem år nu, tiden går alldeles för fort :p jobbar du nåt? själv är jag ute å röjer skog å bygger naturreservat... ibland är det så jobbigt så jag vill grina å de gör inte saken lättare att magen redan är så stor :p 

• Cami11a87

hehe, Jag är mamaledig nu, Liam är bara 5 månader Men innan jobbade jag inte heller. Slutade mitt jobb 6 månader innan jag skulle föda. Var ett skitjobb som jag kräktes över..
    Jag hade en liten i magen jag också.
    Dock så är jag gansla säker på att jag är mitt uppe i ett missfall nu  :'(

• TattooedPrincess

de låter verkligen inge vidare, vad får dig att tero de?

• Cami11a87

Jag började blöda i söndags kväll och gör det fortfarande. Inte ont det minsta och inte direkt några klumpar men jag blöder som en mens och min mammakänsla säger att nått inte är rätt.
    SKa lägga mig nu, Liam vaknar ALLTID mellan 5-6 på mornarna och är pigg :S hehe. men jag pratar gärna vidare. Skicka ett litet Hej till min inbox  så jag har dig där så kan vi höras imorgon. Sov så gött.

Svar på tråden känner mig helt ensam...