London ar stort med massor av bra omraden att bo i, precis som massor av samre omraden. Jag skulle satsa pa att leta bostad dar det gar smidigt att ta er till jobbet fran. Nar ni vet det kan ni borja titta pa skola. Dina tva aldsta kommer att ga i skolan, den yngsta har ratt till nursery school. Spana in the good schools guide (den kan du kopa pa natet om du vill ha den som bok, men jag tror att de har en hemsida oxa), som recenserar de flesta privatskolorna. Det finns massor av skolor, sa det beror helt pa var ni ska bo, om dina barn ar pojkar eller flickor, hur stor er budget ar etc. Ofta maste man anmala barnen valdigt tidigt for att vara saker pa att fa en plats, men kanske det finns lediga platser i er favoritskola anda. Hill House (Knightsbridge) ar kanda for att kunna bereda plats for ett nyinflyttat barn. Vi har inte anmalt vara dottrar dit, men det verkar vara manga som gillar den skolan oxa. Avgifterna varierar kraftigt mellan olika skolor, och det ar oxa olika hur det funkar med lunch, om den och bocker, after-school clubs etc ingar i terminsavgiften. Det ar toppen att bo har, tycker jag, sa oroa dig inte. Lycka till och valkommen!