Hur gör man när fadern motarbetar
Jag har nyss startat ett förhållande med en underbar flicka och med på köpet fick jag 3st barn som hon hade sewdn tidigare. Jag har absolut inget emot detta utan tycker det är trevligt då jag gärna vill ha egna barn och tycker detta är ett bra sätt att ta sig in lite i rollen som förälder. Nu är det dessvärre så att barnens pappa hyser främlingfientliga tanakr vilket inte gör detta sålätt då jag är adpoterad. Han försöker få den äldsta att tycka illa om alla som inte är ariska. Då on är 4 år så lyssnar hon såklart på vad Pappa säger och sedan är jag världens värsta monster när hon kommit därifrån. Jag vill bara att det ska fungera men vet inte hur mesig man ska vara när det gäller barnen. Ska man stå där och ta emot sparkar och slag tills mamman säger ifrån elelr ska man själv markera att det är fel trots att pappa sagt att det är rätt att göra så. Snälla hjälp mig och vill ni ge mig övriga tips på vad man bör tänka på för att få förhållande med barn att fungera så är detta jäkligt välkommet