Julbebisar 2010
Nå, vilka är vi som ska dagarna runt jul?
Säg 23,24,25 och 26.
Jag har tid 25 dec och den enda kommentar jag fått hittills, ofta innan "grattis" är "men oj det var väl ingen vidare tajming" :(
Nå, vilka är vi som ska dagarna runt jul?
Säg 23,24,25 och 26.
Jag har tid 25 dec och den enda kommentar jag fått hittills, ofta innan "grattis" är "men oj det var väl ingen vidare tajming" :(
Bf 23 december
Först 14 enligt mens sen Enligt ul 22 och enligt rul 21 haha en julbebis på 1000
Väntar en flicka med BF 25 december, mitt fjärde barn.
Med de andra har jag gått +4, +3 och +1 dagar
23dec här :) iaf enligt rul :)
Är beräknad till den 24:e med vårt tredje bebis, chansen/risken finns att hon kommer lite tidigare som sin storasyster (bf-4) men man vet aldrig. Hon kanske trivs lika bra därinne som storebror (bf+12)?!
De flesta som får reda på bf datumet är ganska negativa. De brukar ha 2-3 argument: 1.hon/han kommer att vara minst i klassen, 2. får färre presenter pga julen och 3.hon/han kommer att få vänta ett extra år innan de får köra moppe/övningsköra osv.
Men för mig skulle det vara en alldeles underbar julklapp (kanske en egen julmirakel...jag har nämligen varit beräknad till den 24:e med alla tre barnen, så tredje gången gillt??)
25 december är vårt mirakel beräknat. Fullt fixerad enligt barnmorskan i dag. Allt tyder på att det blir en pojke.
Pelargonia: Din Svärmor är en klok kvinna, tänk om alla ändå tänkte så
Jag har bf i morgon (15/12) men är ganska säker dock på att det blir en julbebis.
Gick över 6 dgr med första..
Tycker också det är trist med alla negativa komentarer som "dålig tajming" osv. Man kan ju inte få en bättre julklapp
Tidig julklapp ingen 22 dec bebis utan en 8:e december bebis
Hur gick det fær er flickor ?
Måste få tråden till LIV haha
Blev en hejdundrande julklapp på självaste julafton här!! :)
Blev en hejdundrande julklapp på självaste julafton här!! :)
Välkomna hit in: www.familjeliv.se/forum/thread/73507496-decemberbarn
:)