• Anna73

Vad är detta??

Fick insatt ett ägg i fredags, igår fick jag en mörkbrun flytning och idag är det jättemörkt "blod".
    Om det nu inte blev nåt denna gång , så ska ändå inte min mens komma förrän den 17 juli.

De andra 2 gångerna har min mens kommit dagen efetr dom ringt och sagt att jag inte var gravid. Då är det på dag 29 nu är det dag 7.

Vad kan detta vara??
    Tacksam för hjälp..

• Svar på tråden Vad är detta??
  • loisan31

Hej,

Ta extra progesteron det är mitt tips till dig. Kan det va så att de har kommit åt något så att det börjat blöda efter insättning, jag menar man är ju mycket känslig i underlivet.

Vet inte vad det kan vara. Ring kliniken och fråga.

Loisan31

• NKmamma

Dom kan inte svara på vad det kan vara.  Blodkärlen är skörare vid ÄD än annars det kan ju vara det som spökar. Hoppas att det inte är någon fara utan att du får ett stort vackert plus

• Anna73

Hej igen
    Det kom inget sen fredagen alls...

Hoppas åxå äntligen på ett plus!!!
    Kramar Anna

• inkan70

Hej Anna,
    Såg ditt inlägg nu, vilken pärs men vad skönt att det slutade.
    Det är många som haft blödning då dom plussat så det känns nästan "positivt".
    Håller verkligen alla tummar för dig nu!
    Själv är jag på ruvar dag 3, den här gången våra frysägg från Riga.
    Håller tummarna för oss båda!
    Inkan

• Anna73

Hej igen!!

Kom ingenting förrän i fredags då det började med en brun flytning sen mörkrött,, vara de i ca 4 dagar.

Men jag mår illa,, är mycket yr och känner mig svullen, är hungrig...

Vad tycker ni jag ska göra???
    avvakta till nästa mens???

Mensen skulle kommit den 17 juli.

Mvh Anna

• loisan31
    Anna73 skrev 2010-08-19 09:05:28 följande:
    Hej igen!!

Kom ingenting förrän i fredags då det började med en brun flytning sen mörkrött,, vara de i ca 4 dagar.

Men jag mår illa,, är mycket yr och känner mig svullen, är hungrig...

Vad tycker ni jag ska göra???
    avvakta till nästa mens???

Mensen skulle kommit den 17 juli.

Mvh Anna
    Hej,

Har du tagit gravtest, tagit HCG blodprov?

Loisan31
  • Anna73

ja jag tog blodprovet den 13 juli och grav test hemma den 27 juli,,båda visade neg,,

Kan dett avara mens?

• loisan31
    Anna73 skrev 2010-08-19 11:03:28 följande:
    ja jag tog blodprovet den 13 juli och grav test hemma den 27 juli,,båda visade neg,,

Kan dett avara mens?
    Har du gått och gjort VUL för att se? Rekommenderar att du kontaktar din gyn för att kolla upp ordentligt, man kan spekulera i all oändlighet men då får du ju svart på vitt vad det är om du går till doktorn.

Loisan31
Svar på tråden Vad är detta??