• full fart

Tips på kul/mysigt sätt att säga till sin sambo att man är gravid?!

Jag skulle vilja ha lite kul tips och ideer på att berätta/visa för min sambo att jag är gravid?! :O)

• Svar på tråden Tips på kul/mysigt sätt att säga till sin sambo att man är gravid?!
  • LehaneFamily

Kolla på youtube. Där är det många olika exempel på hur folk har gjort.Vissa är riktigt bra!När vi berättade för våra föräldrar så gav vi dem en present med en liten body i och sa ingenting.Det tog en stund innan de kippla, men reaktionen var helt undebar... Önskar att jag filmat det..!
    Lycka till!!! 

• full fart
    LehaneFamily skrev 2010-07-01 19:09:56 följande:
    Kolla på youtube. Där är det många olika exempel på hur folk har gjort.Vissa är riktigt bra!När vi berättade för våra föräldrar så gav vi dem en present med en liten body i och sa ingenting.Det tog en stund innan de kippla, men reaktionen var helt undebar... Önskar att jag filmat det..!
    Lycka till!!! 
    Tack det sak ja verkligen kolla:)
  • karet

Jag gjorde en mysig middag till min sambo då han kom hem på kvällen. Teststickan hade jag virat in i servetten tillsammans med besticken :)

• full fart
    karet skrev 2010-07-02 09:43:40 följande:
    Jag gjorde en mysig middag till min sambo då han kom hem på kvällen. Teststickan hade jag virat in i servetten tillsammans med besticken :)
    Ingen dum ide de;) hoppas man får plusset snart=))
  • naiga78

Jag gjorde en skattjakt till min man så filmade jag honom medans han sprang runt i huset o läste ledtrådar. Sista stoppen var en väska jag hade fått av honom inuti den hade jag en ny framtid. När han öppnade den fanns plusstickan med text för vad detta betydde. Chocken mm finns inspelat liksom tårarna och kramarna som följde.

Tvåan kollade vi tillsammans.

• summertime01
    naiga78 skrev 2010-08-09 16:03:35 följande:
    Jag gjorde en skattjakt till min man så filmade jag honom medans han sprang runt i huset o läste ledtrådar. Sista stoppen var en väska jag hade fått av honom inuti den hade jag en ny framtid. När han öppnade den fanns plusstickan med text för vad detta betydde. Chocken mm finns inspelat liksom tårarna och kramarna som följde.

Tvåan kollade vi tillsammans.
    Men gud va smart!!! Va kul!!
  • LehaneFamily

Härligt att det gick så bra! 
    Grattis till er båda!

Smile like you mean it
  • full fart

plussade precis 2 månader efter ja skrivit här:P
    kunde inte hålla mej sa de direkt med stickan i hand:P haha
    han började gråta av lycka och kramade om mej:P

• LehaneFamily
    full fart skrev 2010-09-02 20:20:36 följande:
    plussade precis 2 månader efter ja skrivit här:P
    kunde inte hålla mej sa de direkt med stickan i hand:P haha
    han började gråta av lycka och kramade om mej:P
    Smile like you mean it
  • Opo

Jag planerar att köpa en mugg eller nyckelring eller liknande med texten "världens bästa pappa" och slå in i ett fint paket och ge till honom... ;)

Svar på tråden Tips på kul/mysigt sätt att säga till sin sambo att man är gravid?!