• Papayia

Fiser ni ohemmat hemma?

Hur är det hemma hos er?
    Här fiser vi ohemmat såvida vi inte har folk hemma och inte när vi sitter o äter.
    Fina flickor fjärtar friskt

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Fiser ni ohemmat hemma?
  • Me o Mike

Ja vi brakar loss. Jag mest måste jag erkänna...

• Me o Mike

Alltså jag mår dåligt när jag hör om dom som absolut INTE gör det!! Hur fan klarar man det?!?

Om jag "gömmer" en fis så får jag sjukt ont i magen..

• Papayia
    Me o Mike skrev 2010-06-24 12:05:41 följande:
    Alltså jag mår dåligt när jag hör om dom som absolut INTE gör det!! Hur fan klarar man det?!?

Om jag "gömmer" en fis så får jag sjukt ont i magen..
    Håller med!
    Men jag undrar också varför. För mig är hemmet och familjen den plats där man är mest avslappnad och för mig är det självklart att man släpper sig när man behöver. Det blir ju magknip av det annars o det är ju inte kul...eller
    Det är väl inte så att vissa fortfarande lever i den där bubblan om att kvinnor inte "ska" fisa, rapa och bajsa så det luktar? Jag menar självklart inte at man behöver hoppa upp i soffan och möka sin partner rätt i näsan...
  • kalin

nej fy fan va ackligt. fiser gor man pa toaletten.

• snillis

Jag fiser så länge det bara är familjen hemma - maken fiser aldrig i någons närvaro.

• moonweb

Ja, det gör vi båda två, och kan ibland skratta åt extra högljudda fisar, eller sådana som är lite "utöver det vanliga". Drömmer Sonen och dottern skrattar också så fort någon fiser. Vissa är lättroade!

Men seriöst, hemma måste man ju få fisa, annars skulle åtminstone jag få väldigt ont i magen. Jag tycker det är plågsamt ibland när man är borta och måste hålla inne all gas, då blir jag så uppblåst och öm i magen.

Det är svårt att vara ödmjuk när man alltid har rätt
  • Kaxelina

Japp det gör vi alla.

Mamma till tjejerna -02, -04 och -06.
  • Lillsnufflan

Jag röstade sällan, men jag vet inte om det stämmer riktigt. Vi fiser ju, men försöker ofta göra det i ett annat rum än där de andra är, för luktens skull. Men vi kanske är lite surare i magen än andra?Glad

• Tassdjuret

Jag fiser mycket sällan. Och mycket tyst XD rätt glad att jag inte har problem med det när jag läser hur hemskt det är för vissa D:

• Lillgull

I våran familj så fiser vi friskt..inga hämningar alls faktiskt..tack o lov kan jag ju säga, för jag får jätteont i magen av att knipa..
    Kanske inte om vi har främmande dock, skulle det hända har jag en hund vi kan skylla på..

• JennyAnn
    Lillgull skrev 2010-06-27 21:16:51 följande:
    I våran familj så fiser vi friskt..inga hämningar alls faktiskt..tack o lov kan jag ju säga, för jag får jätteont i magen av att knipa..
    Kanske inte om vi har främmande dock, skulle det hända har jag en hund vi kan skylla på..
    Hemma hos oss är det likadant :) annars skulle vi nog ha ont i magen jämt. givetvis får man hålla igen lite när man har främmande, men precis som ni så har vi med en hund som är bra att skylla på om det skulle vara så man var tvungen :D
  • Hallonmos

Mina låter som ett helt flygplan så jag brukar iallafall gå in på toa och dra på kranen annars skrämmer jag nog folk.

• LyckligtSlut

Nej, känns väldigt ofräscht och respektlöst mot varandra. Visst händer det ju att man fiser och har man magont är det en sak, alltså ingen blir sur eller tar illa vid sig eller gör en stor grej av det, men skulle den andra fjärta hämningslöst utan hänsyn så skulle det nog inte vara populärt från varken mitt eller hans håll.

PMS året runt :(
  • Momalicious

Ja, vi fiser. Försöker dock inte göra det när vi äter osv, men annars så. 
    Särskilt nu när jag är gravid, det har liksom en tendens att bli mer gaser då ;)
    Tycker det verkar skitjobbigt om man inte kan fisa framför varandra. I början när vi blev tillsammans höll jag mig alltid och det var skitjobbigt, fick magknip och så.  

• YokohamaNr2

Ja fasst vi blir lika förbannade på varandra varje gång det händer typiskt låtsasbråk vi har, jag påstår att mina inte luktar så det är ok, medan min man ALLTID påstår att det inte var han

Svar på tråden Fiser ni ohemmat hemma?