• Detmåstegå

Klinik i Köpenhamn???

Har i tidigare trådar läst om nån doktor i köpenhamn som är väldigt duktig vad det gäller upprepade missfall.....

Sitter här o idag har det börjat blödda igen, förmodligen missfall igen.......
    Fjärde gången i år....

Nu vill jag hemskt gärna komma i kontakt med denna läkare så om det finns någon som vet vad han heter eller vad kliniken heter så är jag mycket tacksam för hjälp.

Kram från mig!!!

• Svar på tråden Klinik i Köpenhamn???
  • Blem68

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med det du vill, men jag tyckte synd om dig när jag läste dina rader. Så en kram kan du få....

• Nenali

Hej!

Vill först beklaga dina missfall Det är fruktansvärt att någon ska behöva gå igenom det upprepade gånger. Den läkare du vill ha kontakt med tror jag att du ska finna på den här länken: www.pregnancyloss.dk

Jag har själv haft tre missfall innan jag fick min dotter och hade det inte gått vägen den gången hade jag troligtvis vänt mig till Dr C i Danmark för man vill ju gripa varje halmstrå som finns.

Det finns även en tråd på sidan där du kan läsa lite mera om honom:

www.familjeliv.se/Forum-7-137/m3291593-1.html

Lycka till nu!!

• Swedruss

Hej,

Vi har varit hos Ole-Bjarne på behandling och jag tycker att han är en otroligt empatiskt och duktig läkare, man känner att han bryr sig och att han vet vad han pratar om.
    Tyvärr gick det dock inte så bra för oss (vi kom till vecka 13).
    Men vi kom dock längre än vi någonsin gjort tidigare (13 missfall) vilket gör att det känns som om det problemet är immunologiskt eftersom hur långt vi kommer i graviditeten påverkas av den behandling vi gjort. Det gäller "bara" att hitta en som går hela vägen.

Vi funderar på att göra ännu en behandling med hans teknik (han hade en mer frekvent behandling som hade hjälpt en annan patient som inte lyckats med den "vanliga" behandlingen).
    Vi har även senaste tiden börjat titta på Dr Carters lösning (känns som den går mer på problemet än symptomen), men den är inte så utprovad ännu. Se multiplemiscarriage.com/.

Vet att det känns tröstlöst just nu, men jag tror att för många så finns det nog en immunologisk förklaring till problemet, så man skall inte tappa hoppet på att det finns en lösning.

• Detmåstegå

Tack till er alla för era svar......

Jag har sänt ett mail till kliniken så vi får väl se vad som händer i fortsättningen.

Kram till er alla

Svar på tråden Klinik i Köpenhamn???