frozengirl skrev 2010-05-26 08:43:35 följande:
Tack så väldigt myckt för era svar. Jodå va har gjort 2 utredningar. En på sofia hemmet efter mitt tredje missfall men läkaren där tyckte inte att jag hade några problem då jag kunde bli gravid. Han avslutade utredningen. Sökte mig till huddinge sjukhus efter det femte missfallet. där får vi hjälp med lite av varje bland annat trombyl,b12 och progesteron men inget av det verkar ha hjälpt dom har även tagit proer på min sambo och mig men inte lyckats hitta några fel.Det nya budet är att vi ska få göra ivf men väntetiden är 1 år och frågan e om man ska våga försöka där i mellanSå bebis sugen och känner mig så misslyckad då jag inte kan behålla barnen och min sambo inte får chansen att bli pappa
Konstigt att SH har så olika inställning, själv har jag fått något så där hjälp där även om de inte kan nått om missfall. Har fått komma dit på tidiga VUL, vilket är skönt. De sa även att de kan skriva ut trombyl, progesteron och prednisolon, även om det inte blir i samma doser och så tidigt som en del andra läkare menar behövs.