Min dotter vill ha brevvänner
Hon blir tio år i sommar. Tycker om att spela innebandy, sitta vid datorn samt vara ute och hoppa studsmatta.
Hon blir tio år i sommar. Tycker om att spela innebandy, sitta vid datorn samt vara ute och hoppa studsmatta.
Hennes lillasyster på 7 år vill också ha någon att skriva till. Hon tycker om att rita, hoppa studsmatta och cykla.
Söker du brevvänner via FL? När jag var liten var det KP som gällde
Testat kolla in brevweb.com? Det är en kontaktförmedling för brevänner. Både barn och vuxna finns där tjejer 0-18 år www.brevweb.com/html/sok_resultat.php och killar 0-18 www.brevweb.com/html/sok_resultat.php såg att det fanns en tioårig tjej och en tioårig kille iallafall.
Ingen som har barn i tioårsåldern som vill ha brevvänner?
Min granne Anders är 43 år och söker brevvänner i de yngre åldrarna. Kan höra med honom :)
hej jag är inte förälder till någon så vet inte riktigt vad jag gör härmen min syster vill ha en brevvän då hon märkte igår att jag hade en .hon är sju år gillar att pyssla och rita,hoppa studsmatta baka och cykla. hon vill gärna ha en sjuårig tjej till brevvän och fråga mig om lillasystern på 7år kunde bli hennes brevvän