• laklak

söker nya vänner

Hej på  er.
    JAg och min man söker lite nya kontakter.jag är själv 26 min man 23 .vi har inte så många vänner och känner att det är dags att få kontakt med några positiva människor...vi känner oss ganska ensamma i mellan åt och så skall man väl inte leva i våran ålder?

Hör av dig ...

MVH fam Lindqvist

• Svar på tråden söker nya vänner
  • laklak

vi Bor i Alingsås.. ganska nära göteborg =)

• November82

Hej!
    Känns som om vi sitter ungefär i samma sits.  Jag är 27år och just nu känns det som om pojkvännen är allt jag har... Både jag och han är i stort behov av nya vänner!

mvh M

• willow85

Hej, jag och min sambo flyttade från norrland två år sedan och det är så himmla svårt att komma utifrån,de flesta har redan sina vänner de umgås med och verkar inte ha nått intresse för nytt folk.
    Vi är väldigt sugna på att träffa nya vänner, jag är 25 och min sambo är 28 år, vi har en liten dotter på två månader och som jag är hemma med. hör av er om nån är sugen på att ses

• cici85

Om  den här tråden fortfarande är aktuell så sitter jag i  precis samma sits....
    Bor i Tollered i Lerum :)

• nettan hbg

Hej
    Jag känner samma sak, min pojkvän flyttade ner till mig för ca ett år sen och har inga nya vänner här i helsingborg och jag vill med ha fler vänner. Jag är 27år och min pojkvän 22år, så finns de nån som känner för det så finns vi utanför helsingborg:)

• ica1986

Jag är 24 år gammal snart 25 i januari bor i Klippn nordvästra skåneCool

Svar på tråden söker nya vänner