• fru fräken

jag är gravid !!!!

Nu sitter jag här igen och får skriva dessa härliga ord! Tyvärr har jag gjort det 4 ggr förut men tyvärr har tre av de ggr slutat i mf/ma. Nu har jag fått behandling med Trombyl pga lätt förhöjt lupus antikoagulans-test.
    Känner mig ändå hoppfull och har en väldigt fin och mänsklig läkare som gör allt han kan för att det ska lyckas för mig och min man denna gång.

• Svar på tråden jag är gravid !!!!
  • dragonesse

Grattis!!! Håller tummarna för att allt går vägen denna gång!

Själv är jag nu i vecka 11 efter 1,5 års försök, så nu börjar jag kunna slappna av... håll tummarna för mig med!

♥(¯`°?.¸ ♥ popcorn79.blogspot.com ♥¸.?°´¯)♥
  • Nova82

Stort grattis till er! Håller tummarna för att det ska gå vägen denna gången! Lycka till!

Swallowing pride never choked anyone
  • 3 barns mamma84

Stort grattis till denna graviditet och nu håller vi tummarna att denna går i vägen och magen börjar att växa och bebisen ha det bra

Jag har fick mf i vecka 8 år 09 nu är jag gravid igen idag vecka 10 överlycklig!!!

(Ebba 050607 )( Amadeus 080814 )( Mf 15/12-09 )(14/12-10 Bf datum)
  • redneck girl

grattis till er och lycka till=)

• Cakan5

Stort grattis, och stort lycka till!! vi var i samma tråd för två år sen. Härligt med plus!!
    Vi fick en son den gången men ska nu på det igen med ett nytt IVF/ICSI i juni. Vi har gjort ett IVF mellan och två FEt men det har inte funkat. Nu ska det gå denna gång. Jag blev inspirerad nu när du plussade!!

Svar på tråden jag är gravid !!!!