Hur gick din nupp/kub, Protea?
Har har en lillasyster kommit. Smidigt pa alla satt och vis. Bad sjalv att fa bli igangsatt pga superleda pa att vara gravid, vilket min consultant lyckades fa igenom hos head midwife, trots att forlossningen var ganska sa fullbelagd. Det tog bara 3.5h fran det de satte droppet, och jag krystade bara 6 min den har gangen. Jag hade tom sadan tur att jag fick samma BM som forra gangen, hon var en riktig klippa den har gangen med, sa jag ar verkligen supernojd med forlossningen, med varldens basta doktor och varldens basta BM vid min sida, ja, och sa mannen saklart
Dessutom har vi lyckats fa pass pa rekordtid. Jag ringde till Skatteverket och var tydligen sa trevlig att de prioriterade var samordningsnummeransokan, sa det tog totalt sett mindre an en vecka att fa passet (rosa), mot 6-7 veckor, som de har just nu for Skatteverkets handlaggning och normalt pass. Dagen efter ringde namligen en trevlig dam fran ambassaden och berattade att numret hade kommit, och att vi kunde komma in och soka pass. Vilken service va! Jag ar supertacksam, for nu kan vi komma hem till Sverige med den farjan som vi bokade for sex veckor sedan. Langtar till mandag, da vi ar framme i Skane!